استفاده از یاری هزینه دولت کانادا در دوره کرونا تا چهار هفته دیگر تمدید شد

به گزارش هنجس بلاگ، یاری هزینه دولت (CERB) که قرار بود تا آخر ماه آگوست پرداخت گردد، یک ماه دیگر نیز تمدید شد و افراد می توانند 2000 دلار یاری هزینه را تا یک ماه دیگر دریافت نمایند. تغییرات دیگری نیز توسط کریستیا فریلند وزیر اقتصاد و دارایی اعلام شد.

استفاده از یاری هزینه دولت کانادا در دوره کرونا تا چهار هفته دیگر تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا توریستی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

تغییر در برنامه بیمه بیکاری (EI)

وزیر اقتصاد و دارایی دولت کانادا از اعمال تغییرات دیگری در برنامه بیمه بیکاری (EI) اطلاع داد. به گفته فریلند این تغییر به ماه بعد موکول شده است. قرار است این برنامه اصلاح گردد تا افراد بیشتری را در بر بگیرد. بر این اساس تعداد ساعت های کاری برای واجدین شرایط تغییر خواهد نمود. پس از اینکه دوره CERB در سپتامبر به خاتمه رسید، پشتیبانی اقتصادی به وسیله انتقال به برنامه بیمه بیکاری (EI) برای واجدین شرایط در تاریخ 27 سپتامبر ادامه پیدا خواهد نمود. بیشتر کانادایی هایی که CERB را به وسیله سرویس کانادا (Service Canada) دریافت می نموده اند، پس از پرداخت 28 هفته، به طور اتوماتیک به برنامهEI منتقل می شوند. آن دسته از افرادی که یاری ها را به وسیله آژانس درآمد کانادا دریافت می کردند، باید درخواست ادامه یاری اقتصادی را به سرویس کانادا اعلام نمایند.

مرخصی بیماری

طبق این تغییر، هر فرد حقوق بگیر در صورت بیماری و یا قرنطینه شدن به دلیل کرونا می تواند 10 روز مرخصی بگیرد. در هفته 500 دلار به این افراد پرداخت می گردد. گفتنی است که آنها نمی توانند دریافتِ دیگری به طور همزمان از سایر برنامه ها در این مدت زمان داشته باشند.

یاری هزینه مراقبت از بچه ها

کانادایی هایی که به علت بسته بودن مدارس و مهد کودک ها مجبور هستند برای نگهداری از بچه ها (زیر 12 سال) خود در خانه بمانند و از بچه هاشان نگهداری نمایند، واجد شرایط دریافت یاری هزینه هستند. چنانچه مدارس باز باشند و والدین نخواهند آنها را به مدرسه بفرستند، بدیهی است که واجد شرایط دریافت یاری هزینه نخواهند بود.

منبع: اینترنت
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1787

به "استفاده از یاری هزینه دولت کانادا در دوره کرونا تا چهار هفته دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "استفاده از یاری هزینه دولت کانادا در دوره کرونا تا چهار هفته دیگر تمدید شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از یاری هزینه دولت کانادا در دوره کرونا تا چهار هفته دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید