جان فشانی مأمور پلیس تهرانی؛ نجات جان 2 عابر از تصادف مرگبار

به گزارش هنجس بلاگ، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر جانفشانی مامور کلانتری 128 تهران خاطرنشان کرد: در ساعت 6:45 صبح امروز یکی از ماموران کلانتری 128 تهران به نام ستوان دوم جواد رضایی به صورت پیاده از منزلش در محدوده نبرد به سمت محل کار در تردد بود که متوجه حرکات نامناسب یک دستگاه خودروی سمند می گردد که با سرعتی سرسام آور به سمت عابران پیاده که در ایستگاه پایانه خاوران منتظر بودند می آید.

جان فشانی مأمور پلیس تهرانی؛ نجات جان 2 عابر از تصادف مرگبار

به گزارش فارس، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت توضیح داد: مامور فداکار پلیس تهران با مشاهده خودروی سمند با توجه به اینکه جان دو نفر از عابران پیاده در خطر بود در اقدامی شهادت طلبانه بی درنگ به سمت عابران پیاده رفته و آن ها را به سمت دیگر پرت می نماید، اما متاسفانه خودش به علت برخورد شدید خودروی سمند با وی در دم جان می سپارد.

وی با اعلام این مطلب که بلافاصله اورژانس، پلیس، پزشک قانونی و قاضی کشیک در محل حاضر می شوند گفت: عابران پیاده که مامور پلیس آن ها را نجات داده بود مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با تسلیت به همسر و فرزند و دیگر اعضای خانواده ستوان جواد رضایی خاطر نشان کرد: ستوان رضایی یک پلیس به تمام معنا بود که برای حفظ سلامتی و جان شهروندان جان خود را تقدیم کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2805

به "جان فشانی مأمور پلیس تهرانی؛ نجات جان 2 عابر از تصادف مرگبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان فشانی مأمور پلیس تهرانی؛ نجات جان 2 عابر از تصادف مرگبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید