خبرنگاران فرایند صعودی ابتلا به کرونا در گلستان ادامه دارد

به گزارش هنجس بلاگ، گنبدکاووس - خبرنگاران - فرایند ابتلا به کووید 19 در گلستان همچنان صعودی است و براساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، شمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی این استان شمالی امروز آدینه به 649 نفر رسید.

خبرنگاران فرایند صعودی ابتلا به کرونا در گلستان ادامه دارد

مطابق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل گفت که از مجموع شمار بیماران بستری در مراکز درمانی این استان 83 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت هستند و 37 نفر دیگر نیز با دستگاه ونتیلاتور به حیات خود ادامه می دهند.

وی اضافه نمود: مطابق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت های کرونایی در شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی به مدت یک هفته دیگر تمدید شده و تا انتها هفته آینده این محدودیت ها در استان گلستان ادامه خواهد داشت.

فاضل اضافه نمود: درحال حاضر شرایط شیوع کرونا در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، بندرگز، کردکوی، گالیکش و مینودشت قرمز و در آق قلا، ترکمن، رامیان، علی آباد کتول و کلاله نارنجی و در 2 شهرستان گمیشان و مراوه تپه نیز زرد است.

وی با تاکید برضرورت رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری و مقابله با کرونا توسط اقشار مختلف مردم گلستان، توضیح داد: توقف ابتلا به کرونا و مهار این ویروس نیازمند همراهی بیشتر مردم استان و خودداری از ترددهای بی دلیل در شهر و برگزار دورهمی خانوادگی است.

استان گلستان 1.9 میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3010

به "خبرنگاران فرایند صعودی ابتلا به کرونا در گلستان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرایند صعودی ابتلا به کرونا در گلستان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید