رئال مادرید برای جانشینی هازارد چه گزینه هایی دارد؟

به گزارش هنجس بلاگ، ادن هازارد ستاره بلژیکی و گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید فصل کابوس واری داشته است. سومین مصدومیت فصل به این معناست که ادامه فصل را از دست می دهد چرا که احتمال این که تا سرانجام فصل بازی کند، خیلی کم است.

رئال مادرید برای جانشینی هازارد چه گزینه هایی دارد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در غیاب هازارد چهار بازیکن می توانند جانشین وی شوند: ایسکو، گرت بیل، وینیسیوس و رودریگو گوئس هر چند که گزینه های دیگری نظیر یوویچ، خامس و لوکاس وازکز هم شانس دارند اما احتمال بازی کردنشان کمتر است.

زیدان در این فصل نشان داده که در بازیهای بزرگ ترجیح می دهد که با چهار یا پنج هافبک بازی کند. بدین ترتیب می توان گفت که حضور کاسمیرو، والورده و کروس در ترکیب قطعی است. اگر رئال با چهار هافبک بازی کند، از میان مودریچ و ایسکو یکی بازی می نمایند و اگر قرار باشد که تیم با پنج هافبک بازی کند هر دو بازی می نمایند. زیدان سیستم 1-5-4 را در این فصل در سه بازی تست نموده است : دو بار مقابل اتلتیکو و یک بار مقابل والنسیا. بدین ترتیب بنزما تنها مهاجم نوک تیم خواهد بود.

اگر زیدان بخواهد از سیستم 2-4-4 استفاده کند، یکی از میان وینیسیوس، رودریگو گوئس، گرت بیل و یوویچ زوج او خواهند بود. البته یکی دیگر از گزینه ها استفاده از سیستم 3-3-4 است که برای بازیهای کوچک تر مناسب است و بدین ترتیب احتمال این که وینیسیوس در سمت چپ و رودریگو یا بیل در سمت راست قرار بگیرند، بیشتر است.به هر صورت باید دید که تصمیم نهایی زیدان برای دو بازی حساس پیش رو مقابل سیتی و بارسا در یک هفته آینده چیست.

البته نباید فراموش کرد که مارکو آسنسیو که در آغاز فصل دچار مصدومیتی شدید شده، محتمل است که در یک ماه آینده برگردد و به ترکیب اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 359

به "رئال مادرید برای جانشینی هازارد چه گزینه هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید برای جانشینی هازارد چه گزینه هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید