سمنان، خاتمه رقابت های رده بندی کشوری تیراندازی باکمان در مهدی شهر

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس کمیته مسابقات تیراندازی باکمان کشور از خاتمه رقابت های رده بندی کشوری تیراندازی باکمان در مهدی شهر اطلاع داد و گفت: نفرات برتر در خاتمه مسابقات انتخابی به مسابقات آسیایی به میزبانی جاکارتای اندونزی اعزام می شوند.

سمنان، خاتمه رقابت های رده بندی کشوری تیراندازی باکمان در مهدی شهر

به گزارش خبرنگاران از سمنان، محبوبه شهریاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات رده بندی کشوری تیراندازی باکمان به میزبانی استادیوم آزادی مهدی شهر در استان سمنان برگزار گردید.

وی با اشاره به حضور 162 کماندار در این مرحله از مسابقات افزود: این مسابقات در دو بخش ویژه بانوان و آقایان از 16 استان کشور برگزار گردید.

رئیس کمیته مسابقات تیراندازی باکمان کشور با بیان اینکه این مسابقات در رشته های کامپوند و ریکرو برگزار گردید اظهار داشت: کمان داران از استان های سمنان، تهران، البرز، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، کیش، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، مازندران و گلستان در این مرحله از مسابقات به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات تیراندازی در رشته کامپوند بخش آقایان جابر خوش گز از استان البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد افزود: امیرمحمد قربان زاده از استان مازندران و محمد معدن دار از قزوین بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

شهریاری با بیان اینکه در مسابقات تیراندازی باکمان در رشته ریکرو بخش آقایان حسن دل شاد از تهران مقام اول را کسب کرد و این در حالی بود که محمد ربانی از خراسان شمالی مقام دوم و میلاد وزیری از آذربایجان شرقی مقام سوم شدند.

وی ابراز داشت: در بخش بانوان نیز ملیکا عبدالکریمی از کیش مقام نخست، سمانه رمضان پور و مبینا فلاح از استان یزد به ترتیب عناوین دوم و سوم را در مسابقات تیراندازی باکمان در رشته ریکرو را کسب کردند.

رئیس کمیته مسابقات تیراندازی باکمان کشور گفت: درنهایت بانوان سارا تبیان از بوشهر صندلی قهرمانی، نازنین بخت پور از البرز مقام دوم و شیوا بختیاری از همدان مقام سوم رشته کامپوند را به خود اختصاص دادند.

وی در سرانجام با اشاره به حضور 10 داور از فدراسیون تیراندازی باکمان در این مرحله از مسابقات اطلاع داد: اعضای برتر این دوره از مسابقات با حضور در مسابقات انتخابی برای صعود به بازی های آسیایی به میزبانی جاکارتای اندونزی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگاران، بازی های آسیایی 2018 در 27 مردادماه سال جاری شروع می گردد و تا یازدهم شهریورماه ادامه دارد.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 58

به "سمنان، خاتمه رقابت های رده بندی کشوری تیراندازی باکمان در مهدی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنان، خاتمه رقابت های رده بندی کشوری تیراندازی باکمان در مهدی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید