ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی

به گزارش هنجس بلاگ، استاندار لرستان از توقیف و جریمه خودروهای پلاک غیربومی در استان خبر داد.

ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سید موسی خادمی، استاندار لرستان اظهار کرد: تاکید می گردد در این روزها هموطنان از هیچ جای ایران مقصد لرستان را برای خود انتخاب نکنند، چراکه هیچ تسهیلاتی در استان برای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.

وی افزود: امیدوارم هیچ هموطنی با اجرای این طرح اذیت نگردد چرا که اجازه ورود به استان داده نمی گردد.

استاندار لرستان گفت: توصیه می گردد هر چه سریع تر استان را ترک کنند چراکه امکان دارد خودروی آنان توقیف و یا جرائمی برای آنان درنظر گرفته گردد.

وی تاکید کرد: اصل موضوع مردم هستند که باید از بیرون آمدن و رفتن به بازارها خودداری کنند.

خادمی به رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تمهیداتی درنظر گرفته و مراکز طبیعی و تفرجگاه هایی که محل تجمع بوده تعطیل می گردد؛ همچنین مسیرهای ورودی بسته می گردد.

وی افزود: مردم لرستان همچنان که تا به امروز در بحث مقابله با کرونا از حضور در مراسم ها و آیین های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.

کننده عالی دولت در لرستان شرح داد: امیدوارم مردم برای آیین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه ای برای اقامت درتفرجگاه ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود می گردد.

خادمی در پایان با ابراز امیدواری از همکاری خوب مردم استان گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه ها در این دو هفته همه چیز به حالت عادی بر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 518

به "ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل استاندار لرستان به مهمانان نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید