مجموع آمار جانباختگان ویروس کرونا در فارس به بیش از 1000 نفر رسید

به گزارش هنجس بلاگ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به مرگ 20 هم استانی دیگر در اثر این بیماری ابراز تاسف کرد و گفت: مجموع آمار جانباختگان این بیماری را از ابتدا تا به امروز در فارس، هزار و 195 نفر رسید.

مجموع آمار جانباختگان ویروس کرونا در فارس به بیش از 1000 نفر رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین شرایط مربوط به کروناویروس در فارس ، نسبت به مرگ 20 هم استانی دیگر در اثر این بیماری ابراز تاسف نموده و مجموع آمار جانباختگان این بیماری را از ابتدا تا کنون در فارس، هزار و 195 نفر گفت.

اکبری با اشاره به انجام 329 هزار و 689 مورد نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع تا به امروز، از افزایش موارد مثبت قطعی به 69 هزار و 113 نفر اطلاع داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیرازهمچنین با ابراز نگرانی از بالا بودن موراد بستری بیماران مشکوک و دارای علامت کروناویروس طی روز های اخیر، این آمار را هم اکنون هزار و 79 نفر گفت که از این تعداد، 171 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های ICU تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار دارند.

وی همچنین ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، مجموع آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع تا به امروز را که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند، 61 هزار و 871 مورد گفت.

اکبری در ادامه گزارش امروز خود اضافه کرد: در حال حاضر روز های سختی را در دوران کرونا سپری می کنیم و متاسفانه طی 48 ساعت گذشته، 41 هم استانی را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده ایم.

وی با دعوت از عموم برای جدی دریافت توصیه های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و میهمانی ها، اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم استان که تا امروز در کنار مدافعان سلامت بوده اند و با لطف خداوند و کوشش کارکنان حوزه سلامت بتوانیم این بیماری را مهار کنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1989

به "مجموع آمار جانباختگان ویروس کرونا در فارس به بیش از 1000 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموع آمار جانباختگان ویروس کرونا در فارس به بیش از 1000 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید