مهدی عبدی نامزد بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش هنجس بلاگ، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس ایران از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا 2020 انتخاب شد.

مهدی عبدی نامزد بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی عبدی ستاره این روز های خط حمله پرسپولیس در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نامزد بهترین مهاجم لیگ قهرمانان فصل2020 انتخاب شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی های خود برای انتخاب بهترین تیم فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا این بار به سراغ مهاجمان رفته و در این پست 9 نامزد را معرفی نموده است تا کاربران با آرای خود بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا 2020 را انتخاب نمایند.

در میان نامزد های معرفی شده نام مهدی عبدی مهاجم 22 ساله باشگاه پرسپولیس نیز دیده می گردد.

این سایت در معرفی مهاجم پرسپولیس نوشت:

مهدی عبدی قرا- پرسپولیس

3 گل زده

سه شوت داخل چارچوب

میزان تبدیل شوت به گل 37.5 درصد

به دنبال تعلیق آل کثیر مهدی عبدی برای پرسپولیس عالی کار کرد. این مهاجم 23 ساله گل تساوی پرسپولیس برابر النصر را در نیمه نهایی به ثمر رساند و باعث شد قهرمان ایران در ضربات پنالتی به پیروزی برسد.

عبدی در ملاقات برابر اولسان هیوندای هم پرسپولیس را پیش انداخت و با وجود این که پرسپولیس نهایتا به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد، این مهاجم نشان داد که در واقع بازیکنی آینده دار است.

رقبای عبدی در این نظرسنجی عبارتند از؛ مانند آدو اونایو از یوکوهاما، بغداد بونجاح از السد، نگرائو و بیون جانسون از اولسان، آلان از بیجینگ، عبدالرزاق حمداله از النصر، ترنت بوهاگیار از سیدنی، یون جو تائه از اف سی سئول

طرفداران تا 25 ژانویه (6 بهمن) فرصت دارند در این نظرسنجی شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2525

به "مهدی عبدی نامزد بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی عبدی نامزد بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید