کاردار انگلستان در ایران با استاندار گیلان دیدار کرد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، جی شارما که برای انجام سفری یک روزه و آشنایی با امکانات، توانمندی ها و قابلیت های استان گیلان به رشت سفر کرده بود، روز گذشته (شنبه) با استاندار گیلان دیدار و مصاحبه کرد.

کاردار انگلستان در ایران با استاندار گیلان دیدار کرد

وی در این دیدار با اعلام آمادگی شرکت های انگلیسی برای توسعه مناسبات با طرف های تجاری در گیلان گفت: انگلستان قصد دارد ارتباط خود را با ایران نزدیکتر کرده و شناخت بیشتر از توانمندی های استان ها، ابزاری مناسب برای این هدف است.

استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به فضای مناسب بین المللی که بعد از توافق هسته ای بین ایران و کشورهای 1+5 بوجود آمده است شرح داد: فضای مثبتی که پس از این توافق ایجاد شده بستر مناسبی برای همکاری های اقتصادی و تجاری فراهم کرده است.

محمد علی نجفی با ابراز خرسندی از سفر کاردار انگلستان به گیلان به عنوان نخستین سفر وی به استان ها گفت: گیلان به عنوان استانی که توانمندی های منحصر به فردی دارد، فراهم کردن زیرساخت های اصلی گسترش این روابط نظیر تکمیل راه آهن و توسعه بنادر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به علاقمندی استان گیلان در همکاری های مشترک با انگلستان در حوزه های محیط زیست، آب وفاضلاب، کشاورزی، چای و گردشگری افزود: فرصت های سرمایه گذاری در این بخش ها آماده است و شرکت های انگلیسی می توانند به شرط انتقال تکنولوژی های نوین در گیلان سرمایه گذاری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 317

به "کاردار انگلستان در ایران با استاندار گیلان دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاردار انگلستان در ایران با استاندار گیلان دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید