کانادا با شکست آمریکا در رده سوم نهاده شد

به گزارش هنجس بلاگ، تیم ملی والیبال کانادا پیروز شد با کسب پیروزی سه بر یک برابر آمریکا در ملاقات رده بندی به مدال برنز لیگ جهانی 2017 دست یابد.

کانادا با شکست آمریکا در رده سوم نهاده شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع روز انتهای لیگ جهانی والیبال 2017 و در ملاقات رده بندی تیم های کانادا و آمریکا از ساعت 3:30 بامداد در ورزشگاه باشگاه فوتبال کوریتیبا به مصاف هم رفتند و در انتها این شاگردان استفان آنتیگا بودند که پیروز شدند سه بر یک آمریکا را از پیش رو بردارند و بر سکوی سوم لیگ جهانی بایستند.

تیم کانادا با راهنمایی استفان آنتیگا از همان ابتدای راه بسیار خوش درخشید. این نخستین مدال تیم کانادا در تاریخ ادوار لیگ جهانی است.

کانادایی ها با اینکه ست نخست را به حریف واگذار کردند اما با حفظ تمرکز و کاهش اشتباهات توانستند به بازی برگردند و در سه ست بعدی به پیروزی برسند.

از سویی دیگر شاگردان جان اسپارو که بسیار امیدوار بودند با پیروزی بر کانادا بتوانند ناکامی در راه یابی به فینال را جبران نمایند اما با شکست برابر حریف در صندلی چهارم ایستادند و دستشان از کسب مدال کوتاه ماند.

حتی درخشش و کسب 14 امتیاز از سوی تیلور ساندر و دیوید اسمیت نیز نتوانست آمریکا را از شکست برابر کانادا برهاند. همچنین جان گوردون پرین و شارون اوانس هم با کسب 13 و 12 امتیاز نقش مهمی در پیروزی شاگردان آنتیگا داشتند.

ست های این بازی با نتایج 18 بر 25، 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 21 به سود کانادا انتها یافت.

از ساعت 6:35 صبح روز یک شنبه (امروز) نیز دو تیم برزیل و فرانسه در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف هم رفته اند.

منبع: خبرگزاری موج
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 444

به "کانادا با شکست آمریکا در رده سوم نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا با شکست آمریکا در رده سوم نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید