آتش سوزی در بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به کرونا در مسکو

به گزارش هنجس بلاگ، منابع روسی از آتش سوزی در بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به کرونا در مسکو و کشته شدن دست کم یک نفر در جریان این آتش سوزی خبر دادند.

آتش سوزی در بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به کرونا در مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، اداره مرکزی امور اضطراری شهر مسکو شنبه شب بیان کرد آتش سوزی در یکی از ساختمان های بیمارستان اسپاسوکاکوتسکی معروف به بیمارستان شماره 50 که محل نگهداری و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در پایتخت روسیه است، دست کم یک کشته بر جای گذاشته است.

ریانووستی به نقل از مقامات مربوطه گزارش داده است وقوع آتش سوزی در ساعت 20:30 به وقت محلی به اطلاع مرکز مدیریت بحران وزارت امور اضطراری روسیه رسیده است و بلافاصله مأموران آتش نشانی به محل اعزام شده اند.

بر اساس گزارش های میدانی از محل حادثه، کادر درمانی بیمارستان پیروز شده اند بیمارانی را که در ساختمانی حادثه دیده بستری بوده اند را به ساختمان های دیگر بیمارستان منتقل نمایند.

رسانه های روسی از مهار کامل آتش سوزی توسط نیروهای آتش نشانی خبر می دهند. اما تحقیقات درباره علت آتش سوزی همچنان ادامه دراد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 820

به "آتش سوزی در بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به کرونا در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به کرونا در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید