اسلوونی تیم خطرناکی است، جوانان نسل طلایی والیبال را ادامه می دهند

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته چهارم مسابقات لیگ ملت ها امروز (سه شنبه) مقابل تیم قعر نشین استرالیا صف آرایی خواهد نمود. تیم های برزیل و اسلوونی حریفان دوم و سوم ایران در هفته چهارم هستند.

اسلوونی تیم خطرناکی است، جوانان نسل طلایی والیبال را ادامه می دهند

رضا صفایی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی ایران مقابل استرالیا گفت: تیم استرالیا مانند سال های گذشته نیست و بسیار ضعیف در رقابت ها حاضر شده است. ایران تیم پرقدرتی متشکل از بازیکنان جوان با انگیزه و با تجربه در اختیار دارد که نمایش خوبی تا سرانجام هفته سوم داشته اند.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال تاکید نمود: کادر فنی در هر بازی از ترکیب متفاوتی استفاده می نماید و همین دست تیم ها را برای بررسی می بندد. مطمئناً ملی پوشان بازی خوبی مقابل استرالیا به نمایش خواهند گذاشت و امیدوارم در سرانجام تیم ملی با نتیجه سه بر صفر پیروز گردد.

صفایی با اشاره به حضور بازیکنان جوان ادامه داد: الکنو اعتماد خوبی به بازیکنان جوان نموده است و از آنها در مسابقات به خوبی استفاده می نماید. بردیا سعادت، میثم صالحی، آرمان صالحی و صابر کاظمی با کسب تجربه در این رقابت ها می توانند پشتوانه بسیار خوبی برای آینده تیم ملی والیبال ایران باشند و نسل طلایی والیبال در ادامه با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

وی درباره بازی مقابل برزیل و اسلوونی هم گفت: برزیل صدرنشین مسابقات در سرانجام هفته سوم بوده است و بسیار قدرتمند با هدف حضور قوی در المپیک توکیو در رقابت های لیگ ملت ها حاضر شده است. برزیل پس از شکست لهستان صدر جدول را در اختیار گرفته است. از تمام بازیکنان با تجربه خود استفاده می نماید، تیم ملی کار سختی مقابل برزیل خواهد داشت اما ایران شانس پیروزی مقابل این تیم را دارد چرا که در گذشته هم برزیل را شکست داده ایم.

صفایی درباره بازی مقابل اسلوونی هم گفت: اسلوونی نشان داده است که تیم خطرناکی می باشد، نتایج خوبی را به دست آورده و تیم هایی مانند روسیه را هم از سد خود برداشته است. نباید این تیم را دست کم گرفت چرا که بسیار با انگیزه گام در رقابت ها گذشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3286

به "اسلوونی تیم خطرناکی است، جوانان نسل طلایی والیبال را ادامه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلوونی تیم خطرناکی است، جوانان نسل طلایی والیبال را ادامه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید