افزایش ظرفیت ارائه اینترنت در مراکز تلفن امام شوشتر و ملت اهواز

به گزارش هنجس بلاگ، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ظرفیت ارائه اینترنت خانگی با کابل کشی و نصب کارت های 32 پورت در کافو های مراکز تلفن امام (ره) شوشتر و ملت اهواز افزایش یافت.

افزایش ظرفیت ارائه اینترنت در مراکز تلفن امام شوشتر و ملت اهواز

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: باتوجه به افزایش روز افزون استفاده از اینترنت، توسعه زیر ساخت ها به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت مخابراتی به مشترکان امری الزامی است.

او اضافه کرد: جلب رضایت و تحقق مطالبات ارتباطی مشترکان خانگی، توسعه شبکه دیتا در مراکز تلفن امام (ره) شهرستان شوشتر و ملت کلانشهر اهواز با کوشش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان انجام شد.

فلاح زاده بیان داشت: پروژه عملیات توسعه شبکه دیتا، با کابلکشی و نصب یک عدد کارت 32 پورت در کافوی 2 مرکز تلفن امام (ره) شوشتر، ظرفیت Dslam کافو به 128 پورت و همچنین با نصب کارت 32 پورت در کافوی 9 مرکز تلفن ملت اهواز، ظرفیت کافو به 128 پورت افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه با افزایش ظرفیت شبکه دیتا، امکان بهره مندی بیش از پیش مشترکان تلفن ثابت در این مراکز از شبکه دیتا و اینترنت خانگی فراهم شد، توضیح داد: این اقدامات با بهره گیری از دانش، تخصص و توان پرسنل مخابرات استان به منظور جلب رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های مختلف مخابراتی و با هدف تحقق اهداف و استراتژی های منطقه اجرا شده است.

به گفته فلاح زاده، مشترکان با تماس با سامانه شبانه روزی 2020 پس از ثبت درخواست خود و انجام مراحل اداری می توانند از خدمات و سرویس های مبتنی بر این بستر بهره مند شوند.

گ

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1897

به "افزایش ظرفیت ارائه اینترنت در مراکز تلفن امام شوشتر و ملت اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت ارائه اینترنت در مراکز تلفن امام شوشتر و ملت اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید