بازی استقلال و سپاهان بیشتر بوی مساوی می دهد

به گزارش هنجس بلاگ، افشین حاجی پور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بیشتر از این که نگران بازی استقلال با سپاهان یا نگران نتایج این تیم در فصل جاری باشم، نگران تکرار سناریویی هستم که در سالهای گذشته استقلال را به هم ریخت. سناریویی که انتها هر فصل تکرار شده و باعث جدایی تعداد زیادی بازیکن می گردد تا شالوده تیم بر هم بخورد. من نگران تکرار این روزها برای تیمی هستم که امروز با شایستگی بهترین تیم ایران شده نه نگران نتیجه این تیم با سپاهان.

بازی استقلال و سپاهان بیشتر بوی مساوی می دهد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بزرگترین رقیب استقلال نه سپاهان است و نه هیچ تیم دیگری. بلکه بزرگترین رقیب مسئولان غیر متخصصی هستند که تصمیمات شان باعث از هم پاشیده شدن تیم می گردد.

وی اضافه نمود: بازی با تراکتور و پیروزی پر گل بر این تیم برای استقلال پیامدهای مثبت زیادی داشت و شخصیت پیروزی و جاه طلبی را به این تیم بازگرداند و اعتماد به نفس کلیه مجموعه را بالا برد. آبی ها با همین روحیه به مصاف سپاهان می فرایند و در این بازی هم رویکردشان کسب پیروزی و ادامه فرایند مثبتی هست که از هفته ها پیش شروع نموده اند.

بازیکن سابق تیم های استقلال و سپاهان توضیح داد: نقطه قوت سپاهان همان نقطه ضعف استقلال است و ممکن است سپاهانی ها بتوانند از این نقطه به آبی پوشان ضربه بزنند.

حاجی پور خاطرنشان ساخت: نقطه قوت سپاهان نفوذ از کناره ها و ارسال های بلند برای کی روش استنلی است و مدافعان میانی استقلال که خیلی هم زحمت می کشند، باید روی این ارسال ها بیشتر دقت نمایند وگرنه کی روش بازیکنی نیست که به راحتی از این موقعیت ها بگذرد و از این توپ ها نهایت استفاده را می برد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: هر دو تیم در اوج آمادگی قرار دارند و برای همین احساس من این است که بیشترین نتیجه ای که احتمال آن وجود دارد، نتیجه مساوی است. اما در عین حال امیدوارم نتیجه هرچه باشد، دو تیم ارائه گر فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 78

به "بازی استقلال و سپاهان بیشتر بوی مساوی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استقلال و سپاهان بیشتر بوی مساوی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید