برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و رفت و برگشت

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب قاره شب گذشته به انتها رسید و چهره هشت تیم صعود کننده از این منطقه به مرحله یک هشتم نهایی تعیین شد. پرسپولیس، استقلال، تراکتور از ایران، الهلال و النصر از عربستان، الوحده و الشارجه از امارات و استقلال تاجیکستان تیم های راه یافته به مرحله بعد هستند.

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و رفت و برگشت

طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی های مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان به صورت تک بازی برگزار می گردد اما این برنامه هنوز هم قطعی نیست و ممکن است AFC برای مرحله بعد هم ساز و کار ملاقات تیم ها را تغییر بدهد.

با این برنامه، تیم استقلال ایران باید در خانه خود با الهلال عربستان ملاقات کند، تراکتور در ریاض به مصاف النصر برود و پرسپولیس هم میهمان استقلال تاجیکستان خواهد بود.

این در حالی است که روزنامه الاقتصادیه عربستان به نقل از منابع مطلع در AFC اطلاع داد مراحل حذفی لیگ قهرمانان به صورت رفت و برگشت و متمرکز در سپتامبر (شهریور) برگزار می گردد.

این روزنامه به نقل از این منبع خبری خود نوشت: شرایط مراحل بعدی لیگ قهرمانان به دلیل همه گیری ویروس کرونا هنوز نامشخص است. تا به امروز درباره مکانیزم برگزاری مراحل بعدی مسابقات اطلاعی نداریم. در صورت برگزاری مسابقات به صورت متمرکز به دلیل رقابت عادلانه، از حضور تماشاگران در استادیوم جلوگیری خواهد شد.

الاقتصادیه در ادامه خاطرنشان کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماه آگوست درهای خود را برای دریافت درخواست میزبانی از باشگاه ها و فدراسیون ها باز می نماید و کمیته اضطرار و بحران کار خود را برای آنالیز شرایط و در نظر دریافت سیستم رفت و برگشت مسابقات مشروط به تضمین های بهداشتی و سلامتی شروع خواهد نمود. انتظار می رود عربستان که میزبانی سه گروه از بازی های مرحله گروهی را بر عهده داشت، برای دریافت میزبانی سایر مراحل هم اقدام کند.

به نوشته روزنامه عربستانی الاقتصادیه، اگر شرایط کرونا در قاره آسیا تثبیت گردد دو گزینه برای تیم های صعود نموده وجود دارد. یا بازی به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد و یا تیم های راه یافته یک کشور را برای میزبانی معرفی می نمایند. گزینه سوم و سخت، برگزاری مسابقات به صورت متمرکز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3138

به "برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و رفت و برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و رفت و برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید