تالار مشاهیر باعث ثبت شدن افتخارات ورزشکاران در تاریخ می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بهنام محمودی که در محل افتتاح تالار مشاهیر ورزش حضور داشت، گفت: این اقدام باعث می گردد نسل جدید بدانند چه کسانی برای ورزش کشور زحمت کشیدند، نتیجه این اقدامات در تاریخ ثبت و ماندگار می گردد.

تالار مشاهیر باعث ثبت شدن افتخارات ورزشکاران در تاریخ می گردد

وی با ابراز امیدواری از ادامه این رویه در بخش های دیگر، گفت: ایرانی ها مرده پرست هستند، درست این است که همواره از آدم های خوب تقدیر شده و عملکرد آنها به تصویر کشیده شوند.

این کارشناس والیبال در خصوص شرایط این رشته با تاکید بر اینکه با برگشت داورزنی که تجربه زیادی دارد توقع از والیبال زیاد است، گفت: همه می خواهند والیبال رشد خود را داشته باشد اما در این مدت استپ داشت.

وی با اشاره به اصلاح آیین نامه و مسابقات لیگ گفت: اقدام اصلی برای انتخاب سرمربی بود که با همفکری کارشناسان انجام شد. در نهایت هم به این نتیجه رسیدیم که چون رویداد زیاد است و هم لیگ از شهریور آغاز می گردد، فعلا صبر کنیم و با گزینه های مختلف صحبت و بهترین نتیجه را رقم بزنیم .

بهنام محمودی با تاکید بر اینکه در خصوص سرمربی هنوز تصمیم گرفته نشده، گفت: یک سری ایده داده شده است که در حال آنالیز است. مربیان داخلی توانایی دارد ولی باید آنالیز گردد چون در سال المپیک هستیم و نمی توانیم ریسک کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1142

به "تالار مشاهیر باعث ثبت شدن افتخارات ورزشکاران در تاریخ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالار مشاهیر باعث ثبت شدن افتخارات ورزشکاران در تاریخ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید