کوشش آل کثیر و عبدی برای رسیدن به ترکیب اصلی، خوش و بش پرسپولیسی ها با شجاع خلیل زاده، رضایت گل محمدی از عملکرد امیری

به گزارش هنجس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- بین دروازه بان های ایرانی، تنها حامد لک پیروز به ثبت کلین شیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا این فصل شده است.

کوشش آل کثیر و عبدی برای رسیدن به ترکیب اصلی، خوش و بش پرسپولیسی ها با شجاع خلیل زاده، رضایت گل محمدی از عملکرد امیری

به گزارش خبرنگاران، حامد لک باز هم مثل فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، کارش را با کلین شیت شروع کرد. هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به سرانجام رسید و تیم ها اولین بازی خود را انجام دادند. در بازی های صورت گرفته در مرحله گروهی و بین تیم های ایران تنها پرسپولیس توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و حامد لک پیروز به ثبت کلین شیت شد. حامد لک با واکنش هایی که در بازی با الوحده داشت پیروز شد خود را به عنوان تنها دروازه بان ایرانی که در این فصل لیگ قهرمانان آسیا کلین شیت نموده مطرح کند. هرچند از نظر تعداد سیو رشید مظاهری عملکرد بهتری داشته و رتبه اول را از آن خود نموده است.

عیسی آل کثیر همچنان قرار است به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب پرسپولیس حاضر گردد. عیسی آل کثیر برای حضور در ترکیب اصلی احتیاج به زمان بیشتری دارد. مهاجم شماره یک یحیی گل محمدی در فصل قبل ACL که دروازه تمام حریفان آسیایی پرسپولیس را به آتش می کشید، با یک شادی گل برای 6 ماه از میادین فوتبال دور شد و حالا در بازگشت دوباره به میادین فوتبال هنوز نتوانسته آمادگی مورد نظر را کسب کند.

او در دو بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و به نظر می رسد در بازی با الریان نیز قرار است همچنان در دقایق سرانجامی به ترکیب اضافه گردد. از این رو شهریار مغانلو همچنان مهاجم اول پرسپولیس محسوب می گردد. مهاجمی که تا به امروز همه کار نموده جز گلزنی و از نظر روحی نیز تحت فشار قرار گرفته است. نگاهی به چهره ناراحت او به هنگام تعویض نشان می دهد او بابت از دست رفتن موقعیت ها تا چه اندازه ناراحت است. مغانلو در بازی با الوحده نیز مثل بازی های لیگ برتر تیر دروازه را لرزاند و پیروز به گلزنی نشد.

مهدی عبدی بسیار امیدوار است یک بار دیگر با صلاحدید گل محمدی در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود. مهدی عبدی که در بازی های لیگ برتر توفیق چندانی نداشته، امیدوار به درخشش در بازی های آسیایی است. مهدی عبدی که در لیگ قهرمانان آسیا فصل قبل عملکرد خوبی داشت و در بازی فینال نیز برای سرخ پوشان گلزنی کرد، حالا در شرایطی متفاوتی قرار گرفته است.

گل نزدن در بازی های لیگ و از دست دادن موقعیت های پی در پی باعث شده کمتر از فصل قبل به او اعتماد گردد. از این رو او در بازی قبل پرسپولیس مقابل الوحده فرصت حضور در میدان به عنوان بازیکن تعویضی را هم پیدا نکرد. حالا عبدی بسیار امیدوار است در بازی فردا مقابل الریان این فرصت را داشته باشد تا مقابل این تیم قطری پا به میدان بگذارد. هرچند به نظر می رسد در صورت پیروزی پرسپولیس در بازی با الریان، مهدی عبدی در بازی با گوا به عنوان بازیکن ثابت پا به میدان خواهد گذاشت.

وحید امیری اگرچه در یک پست غیر تخصصی به میدان رفت اما گل محمدی از عملکرد او راضی به نظر می رسد. با توجه به عملکرد وحید امیری به نظر می رسد او در بازی با الریان نیز به عنوان دفاع چپ بازی خواهد نمود. مثبت اعلام شدن تست کرونای سعید آقایی در آستانه بازی های لیگ قهرمانان به طور کل دست گل محمدی را در پوست گردو گذاشت و پرسپولیس را از داشتن یک دفاع چپ تخصصی محروم کرد. در ابتدا پیش بینی شد که از بین علی شجاعی و وحید امیری جانشین اقایی می شوند که در نهایت وحید امیری گزینه یحیی گل محمدی برای حضور در این پست بود که در بازی با الوحده عملکرد خوبی داشت.

او به همراه سیدجلال حسینی بهترین عملکرد دفاعی را در ترکیب پرسپولیس داشت و در تاکتیک های هجومی هم کاملا موثر نشان داد. همه این مسائل نشان می دهد که وحید امیری رضایت گل محمدی را جلب نموده و در بازی فردا مقابل الریان هم به میدان خواهد رفت.

حضور باشگاه الریان در هتل پرسپولیسی ها باعث شده گاه و بیگاه شجاع خلیل زاده با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس برخورد کند. شجاع خلیل زاده در بیشتر مواقع با پرسپولیسی ها همراه می گردد و با آن ها تبادل نظر می نماید. حضور همزمان دو باشگاه پرسپولیس و الریان در یک هتل باعث شده بازیکنان و کادرفنی دو تیم هرچند وقت یک بار با هم برخورد داشته باشند و در این میان برخورد شجاع خلیل زاده با پرسپولیسی ها بیشتر از بقیه اعضای تیم الریان است.

شجاع خلیل زاده در بیشتر مواقع با بازیکنان پرسپولیس دیده می گردد و با آن ها گپ و گفت می نماید اما جالب اینجاست در خصوص فوتبال صحبتی رد و بدل نمی گردد. نه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تمایل دارند در خصوص مسائل فوتبالی با شجاع حرف بزنند و نه مدافع سابق پرسپولیس با آن ها در خصوص شرایط فعلی اش در الریان و آینده فوتبالی اش کلامی رد و بدل می نماید. لازم به ذکر است پرسپولیس و الریان فردا در دیداری حساس در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 21:30 به مصاف هم می فرایند که شایعاتی در خصوص نیمکت نشینی خلیل زاده در این بازی در اردوی محل اقامت دو تیم به گوش می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2994

به "کوشش آل کثیر و عبدی برای رسیدن به ترکیب اصلی، خوش و بش پرسپولیسی ها با شجاع خلیل زاده، رضایت گل محمدی از عملکرد امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش آل کثیر و عبدی برای رسیدن به ترکیب اصلی، خوش و بش پرسپولیسی ها با شجاع خلیل زاده، رضایت گل محمدی از عملکرد امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید