تمهیدات جدید لیگ برتر انگلیس برای جذابیت بیش تر بازی ها؛ ایجاد موسیقی اختصاصی برای هر بازیکن

به گزارش هنجس بلاگ، برای هر چه بیش تر جذاب شدن رقابت های لیگ برتر انگلیس، برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

تمهیدات جدید لیگ برتر انگلیس برای جذابیت بیش تر بازی ها؛ ایجاد موسیقی اختصاصی برای هر بازیکن

به گزارش خبرنگاران، در آستانه آغاز مجدد فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس، تمهیدات جالبی برای مهیج کردن بازی های بدون تماشاگر اندیشیده شده است.

بر این اساس، باشگاه های لیگ برتر انگلیس می توانند در ادامه لیگ هنگام تعویض بازیکنان، موسیقی دلخواه خود را پخش نمایند. در واقع در بیانیه جدید لیگ برتر به باشگاه ها اجازه داده شده هنگام لحظات خاص مانند تعویض ها و پس از به ثمر رسیدن گل، موسیقی پخش نمایند. هر بازیکن می تواند هنگام شادی بعد از گل، موسیقی خاص خودش را داشته باشد.

به همین دلیل، باشگاه منچستریونایتد میخواهد در یک طرح موزاییکی غول آسا، تصویر بیش از 40 هزار طرفدار خود را در اولدترافورد به معرض نمایش بگذارد.

با توجه به این که مسابقات فوتبال در غیاب طرفداران انجام می گردد، منچستریونایتد از طرفدارانش خواسته است تا تصاویر خود را برای نمایش در استادیوم آپلود نمایند. جدای از این 40 هزار نفر، بقیه سکوهای استادیوم با لوگو و رنگ های مرتبط با منچستریونایتد، پیغام هایی در سپاس از کادر درمانی، کمپین یونایتد علیه نژادپرستی و پیغام هایی برای تشکر و همبستگی با طرفداران تزئین خواهد شد.

منچستریونایتد همچنین از طرفدارانش در سراسر دنیا خواسته است تا صحنه هایی از بهترین شادی پس از گل و خوشحالی خود را در اپلیکیشن رسمی باشگاه آپلود نمایند تا از آن ها در جریان مسابقات و روی تابلوهای تبلیغاتی استفاده گردد. صدای طرفداران در اولدترافورد پخش نخواهد شد اما شبکه اسکای این قابلیت را برای مخاطبان خود فراهم نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1121

به "تمهیدات جدید لیگ برتر انگلیس برای جذابیت بیش تر بازی ها؛ ایجاد موسیقی اختصاصی برای هر بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات جدید لیگ برتر انگلیس برای جذابیت بیش تر بازی ها؛ ایجاد موسیقی اختصاصی برای هر بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید