تهیه 142 فیلم از چهره های ماندگار صنعت چاپ

به گزارش هنجس بلاگ، غلامرضا شجاع عضو هیات امنای آیین سپاس از چهره های ماندگار صنعت چاپ در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیات امنای این آیین عصر روز گذشته (دوشنبه 14 مهر) گفت: این برنامه با حضور 11 نفر از اعضای هیات امنا و دو نفر میهمان در فضای باز هتل سفیر برگزار گردید و هیات اجرایی گزارش کاملی از فرایند فعالیت ها از آذر ماه سال گذشته تا به امروز ارایه شد.

تهیه 142 فیلم از چهره های ماندگار صنعت چاپ

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی ادامه داد: هیات امنا از اوایل اسفند ماه انتخاب شدند اما به دلیل بیماری کرونا جلسه ای تشکیل نشده بود و مشورت ها و کارها با حضور اعضا انجام می شد اما در جلسه روز گذشته نظرات و دیدگاه هیات امنا برای طی ادامه راستا مطرح شد.

شجاع با بیان اینکه تا به امروز حدود 142 فیلم حاضر شده است، مطرح کرد: قرار است از میان این فیلم ها 100 نفر چهره ماندگار توسط هیات امنا انتخاب شوند و در این راستا افرادی که اصلح تر و تاثیرگذارتر در صنعت چاپ هستند با رعایت یکسری شرایط خاص در اولویت هستند.

وی یادآور شد: افراد پیشکسوت در این صنعت در اولویت هستند اما معیارهای انتخاب چهره های برتر فقط سن و سابقه فعالیت نیست بلکه کارآفرین بودن، نوآور بودن و خادمان صنعت چاپ همچنین صنایع وابسته صنعت چاپ از جمله این معیارها به شمار می آید.

شجاع با اشاره به نامشخص بودن 100 چهره ماندگار شرح داد: حتی افرادی هم که از آن ها فیلم گرفته می گردد تضمینی بر این نیست که از چهر ه های ماندگار هستند، همچنین 22 مجموعه درخواست اسپانسری همایش را داشتند و اگرچه افراد دیگری هم درخواست نموده بودند اما معیارهای مختلفی برای انتخاب اسپانسر در نظر داریم.

وی درباره ویژگی فیلم های برگزیده 100 چهره برتر نیز گفت: فیلم ها همگی بر روی یک فلش قرار داده می گردد و تمام صحبت ها با زیرنویس انگلیسی همراه خواهد بود و هدف اصلی این است که همه توانمندی صنعت چاپ را به دست اندرکاران و فعالان سراسر کشور معرفی کنیم.

شجاع از آماده سازی دی وی دی این فیلم ها برای حضور و ارایه در نمایشگاه های خارج از کشور اطلاع داد و یادآور شد: در نمایشگاه های خارج از ایران این دی وی دی ها نیز به جامعه هدف و مخاطبان بازار چاپ و بسته بندی ایران ارایه می گردد تا توانمندی های فعالان صنعت چاپ معرفی گردد و زمینه ای برای ثبت سفارش در کشور باشد.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایبنا درباره زمان برگزاری این همایش گفت: تا زمانی که شرایط سفید نگردد برنامه ای برای اجرای همایش نداریم زیرا حجم میهمانان ما زیاد است و می خواهیم تجلیل از چهره های ماندگار صنعت چاپ در موقعیت و زمان مناسب برگزار گردد و عجله ای برای برپایی آن نداریم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1798

به "تهیه 142 فیلم از چهره های ماندگار صنعت چاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه 142 فیلم از چهره های ماندگار صنعت چاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید