خبرنگاران سرمربی فولاد خوزستان: گل گهر تیم پرمهره و با کیفیتی است

به گزارش هنجس بلاگ، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: گل گهر تیم پر مهره و با کیفیتی است که از فصل گذشته تا به امروز برنامه ریزی خوبی در لیگ برتر داشته است.

خبرنگاران سرمربی فولاد خوزستان: گل گهر تیم پرمهره و با کیفیتی است

به گزارش خبرنگاران جواد نکونام آدینه شب در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل گل گهر سیرجان اعلام کرد: این بازی هم مثل تمام بازی ها، سختی خاص خودش را دارد.

وی گفت: نتایج تیم گل گهر نشان از کیفیت این تیم داشته و به طور قطع کار سختی برابر حریف داریم.

وی اعلام کرد: برای بازی فردا مقابل گل گهر، سایر بازیکنان تیم کاملا آماده هستند و تمام کوششمان را می کنیم تابهترین عملکرد را داشته، و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی به آمادگی تیمش برای بازی فردا اشاره نمود و اضافه نمود: ما به تازگی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگشته ایم و آمادگی خوبی داریم، اما متاسفانه هفت بازیکن خود را برای بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با النصر عربستان نسبت به تیم ما کم لطفی کردند و چند بازیکن ما کرونایی شدند و در ادامه شرایط ما خیلی سخت شد.

وی ادامه داد: هفت بازیکنی که آنها را در اختیار نداریم جزو نفراتی بودند که در لیگ قهرمانان آسیا برای ما بازی کردند و به آنها احتیاج داشتیم.

نکونام گفت: روز اولی که به باشگاه فولاد آمدم، بنا داشتم ابتدا ثبات را به تیم بیاورم و سال دوم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم اما به لطف خداوند در سال اول به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردیم و توانستیم به مرحله گروهی صعود کنیم که کار سخت و سنگینی بود.

وی اضافه نمود: تیم العین تیمی بود که در لیگ امارات الوحده را در زمین خودش چهار بر یک شکست داد و تیم شارجه را 2 بر صفر شکست داده بود اما ما تیم پر قدرت العین را شکست دادیم و به مرحله گروهی راه یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه به لحاظ روحی کاملا آماده هستیم گفت: از روز اول که وارد این تیم شدم، تمام تمرکز خود را برای دریافت بهترین نتیجه متمرکز نموده بودم.

وی اضافه نمود: بازیکنان ما تا به امروز کار بزرگی انجام داده و شرایط خوبی را برای فولاد رقم زده اند اما تمام کوشش خود را می کنیم تا شرایط مان را بهبود بخشیم.

نکونام گفت: تا به امروز هیچ قول و تعهدی به کسی ندادم و تمام تمرکزم در تیم فولاد، ارایه یک بازی خوب همراه با نتیجه بوده است.

وی اضافه نمود: با توجه به پنجره بسته جابجایی و تعداد مصدومانی که داریم، شرایط تیم ما اصلا خوب نیست اما کوشش می کنیم تا این کمبودها را در مسابقات جبران کنیم.

ملاقات عقب افتاده تیم های فولاد و گل گهر سیرجان از ساعت 21 روز شنبه 18 اردیبهشت در استادیوم شهدای فولاد در اهواز برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3106

به "خبرنگاران سرمربی فولاد خوزستان: گل گهر تیم پرمهره و با کیفیتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی فولاد خوزستان: گل گهر تیم پرمهره و با کیفیتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید