خبرنگاران نکونام: مقابل شهرخودرو هفت بازیکن را در اختیار نداریم

به گزارش هنجس بلاگ، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل شهرخودرو هفت بازیکن خود را در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان بهترین هستند و به خوبی می توانند جای آنها را پر نمایند و از این بابت نگران نیستیم.

خبرنگاران نکونام: مقابل شهرخودرو هفت بازیکن را در اختیار نداریم

به گزارش خبرنگاران جواد نکونام آدینه شب در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو در اهواز گفت: در مورد تیم شهر خودرو اطلاعات خوبی داریم. آنها به خوبی فوتبال را از عقب بازی

می نمایند و شرایط تیمی آنها با توجه به کیفیت بازیکنانش بسیار خوب است.

وی اضافه نمود: 2 و سه بازیکن اصلی آنها سال ها در این تیم حضور دارند که شکل خاصی به تیم داده اند و در کیفیت بازی های شهرخودرو تاثیر زیادی دارند. نتیجه گیری آنها به خصوص در مقابل تیم های بالای جدول بسیار خوب است لذا خوشحالم از اینکه فردا مقابل یک تیم خوب و باکیفیت بازی می کنیم.

سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه عملکرد ما به غیر از 2 بازی خوب بوده و روز به روز شرایطمان بهتر می گردد اضافه نمود: ما در 2 بازی می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم اما اشتباه سهوی داوران موجب شد تا امتیازات را از دست بدهیم.

نکونام همچنین با بیان الینکه تمام تیم ها در اهواز مقابل ما برای نباختن بازی می نمایند که این موضوع کارمان را سخت می نماید گفت: در فوتبال امروز بازیکنانی که خلاقیت و توانایی بالایی دارند در یک لحظه می توانند نتیجه را عوض نمایند اما وقتی تیمی با پنج دفاع بازی می نماید نمی توان کاری کرد. تیم ما بعد از بازی با پرسپولیس، تا به امروز در خانه عملکرد خوبی داشته و بازی های قابل قبولی را در اهواز ارائه دادیم اگرچه کار سختی داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل بازیکنی جذب خواهید کرد گفت: ابتدا باید منتظر شرایط باشگاه در پنجره جابجایی بود که امیدوارم مشکل رفع گردد. قطعا بازیکنانی که نیم فصل اول انتظارات کادر فنی را برآورده نکرده باشند از تیم جدا می شوند که تا اینجا همه بازیکنان خوب بودند و شاید یک یا 2 بازیکن در حد انتظار ظاهر نشدند که اگر در سه بازی آینده جبران ننمایند، قطعا به جای آنها از بازیکنان جوان و امیدمان استفاده می کنیم.

سرمربی تیم فولاد بیان کرد: کوشش می کنیم بازیکن سازی را که از پارسال آغاز کردیم همچنان ادامه دهیم. ما بازیکنانی داریم که پارسال قراردادشان 400 میلیون ریال بود ولی سال جاری قرارداد همان افراد میلیاردی شده و تیم های عظیم دنبال آنها هستند.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیم فولاد خوزستان نیز گفت: معتقدم تمام بازیکنان این تیم باید در یک سطح باشند. هیچ گاه نگفته ام که بعضی بازی ها را به دلیل وجود چندین بازیکن مصدوم و محروم از دست دادیم اما بازی هایی بوده که پنج یا 6 مصدوم و محروم داشتیم ولی هیچ موقع بهانه نیاوردم چون معتقدم که هر 30 بازیکن تیم باید در یک سطح باشند.

ملاقات تیم های فولاد و شهرخودرو از ساعت 16 فردا 25 بهمن در اهواز برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2644

به "خبرنگاران نکونام: مقابل شهرخودرو هفت بازیکن را در اختیار نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نکونام: مقابل شهرخودرو هفت بازیکن را در اختیار نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید