دانلود بازی پرندگان خشمگین 2، بیش از 10 میلیون بار

به گزارش هنجس بلاگ، هواداران بازی پرندگان خشمگین از رسیدن نسخه جدید آن بسیار خشنود هستند و از پرندگان خشمگین 2 استقبال چشم گیری نموده اند.

دانلود بازی پرندگان خشمگین 2، بیش از 10 میلیون بار

بازی پرندگان خشمگین 2 (Angry Birds 2) با توجه به یک توئیت که توسط ناشر این بازی یعنیشرکت Rovio فرستاده شد، بیش از 10 میلیون بار دانلود شدهاست که این رقم قابل توجهی می باشد.

از پنجشنبه گذشته، پرندگان خشمگین 2 رسما ارائه شده است و این نسخه همدر ادامه راه نسخه های پیشین از این بازی مهیج از سال 2009 تا به اینجا است، چرا که زمان ارائه اولینسری بازی پرندگان خشمگین در سال 2009 رخ داد. از بازی پرندگان خشمگین تا کنون نسخه های فراوانی ارائه شده است که عبارتند از پرندگان خشمگین فضایی، ریو،دوستان، فصل ها، جنگ ستارگان، تبدیل شوندگان، جنگ، استلا و خیلی موارد دیگر.

انگری برد 2 دارای 240 مرحله می باشد و به زودی محتمل است که مراحلبیشتری از آن را نیز ببینیم. هر مرحله نیز از دو یا چند قسمت دیگر تشکیل شدهاست.

پرندگان خشمگین بازی پیروز شرکت روویو است که خوش درخشید وعلاوه بر نسخه های متنوع آن برای موبایل ها و تبلت ها، پلتفرم های دیگری نیز همچونایکس باکس 360 به همراه کینکت و حتی تلویزیون های هوشمند هم این پرندگان خشمگین راپذیرا بوده اند.

در این بازی، بازیکنان انواع پرندگان را به سوی یک گروه از خوک ها پرتابمی نمایند که این خوک ها برای دفاع از خود سازه های موقت با استفاده از یخ، چوب یافلز را بکار می گیرند. هدف در هر سطح از بین بردن خوک ها قبل از اتمام پرندگانموجود در هر مرحله است.

پرندگان خشمگین 2 ( Angry Birds Star Wars II1.8.1) با امکاناتجدیدی انتشار پیدا نموده است. نکته مهمی که در رابطه با این نسخه وجود دارد این استکه شما برای اولین بار می توانید در نقش خوک ها بازی را انجام دهید و یا نقشکاراکترهای معروف جنگ ستارگان مثل Darth Vader را ایفانمایید. در پرندگان خشمگین 2، بیش از 30 کاراکتر در نظر گرفته شده است. شما همچنینقادر هستید که مراحلی را در نقش خوک ها بازی کنید و برخی اوقات هم در نقش پرندگانخشمگین بازی را انجام دهید .

ویژگیهای بازی پرندگان خشمگین 2

1- 30 شخصیت جدید به این بازی مهیج اضافه شده است که عبارتند از Yoda ، pod-racing Anakin ، MaceWinduو . JangoFett

2- وجود شخصیت جدید خوک شرور prequel در این بازیبرای اولین بار.

3- تکنولوژی جدید TELEPODS نیز در این نسخه پشتیبانی می گردد.

4- مرحله هایی فوق العاده زیبا در پوزیشن های باور نکردنی.

5- صداگذاری حرفه ای و عالی با کیفیت بالا همچون نسخه های قبلی برای مهیج تر کردن بازی

6- البته نکته جالب توجه این است که پشتیبانی از کلیه تبلت ها و اسمارت فون ها برای این بازی وجود دارد.

ترجمه و گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: setare.com
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 517

به "دانلود بازی پرندگان خشمگین 2، بیش از 10 میلیون بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود بازی پرندگان خشمگین 2، بیش از 10 میلیون بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید