رئال مادرید 1-2 منچسترسیتی؛ برنابئوی خوش یمن برای پپ

به گزارش هنجس بلاگ، منچسترسیتی در ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 رئال مادرید را شکست داد.

رئال مادرید 1-2 منچسترسیتی؛ برنابئوی خوش یمن برای پپ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در این ملاقات ابتدا این تیم میزبان بود که با گل ایسکو پیش افتاد اما شاگردان پپ گواردیولا در دقایق انتهای دو بار دروازه حریف را باز کردند و به یک پیروزی باارزش رسیدند.

برخلاف آنچه انتظار می رفت، بازی با مالکیت توپ رئالی ها شروع شد و بازیکنان سیتی در دقایق ابتدایی با تجمع مقابل محوطه جریمه خودی، به دنبال استفاده از ضدحملات بودند.

بازی با همین روال ادامه داشت و موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 21، روی پاس خوب کوین دی بروین، گابریل ژسوس درون محوطه جریمه رئال صاحب موقعیت شد و بعد از فریب واران، می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او را کورتوا به خوبی دفع کرد.

در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و بیشتر از حریف به دنبال زدن گل بودند تا اینکه در دقیقه 31، روی ارسال عالی فرلان مندی، این بنزما بود که می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما واکنش عالی ادرسون، دروازه سیتی را بسته نگه داشت.

در دقیقه 33، مصدومیت آیمریک لاپورت باعث شد تا گواردیولا مجبور گردد اولین تعویضش را انجام بدهد و فرناندینیو به جای او به میدان رفت.

در دقایق انتهای نیمه اول بازی متعادل دنبال شد اما در آخرین ثانیه های این نیمه، سیتی فرصت داشت تا به گل اول بازی برسد ولی مدافعان رئال از روی خط دروازه ضربه ژسوس را برگشت دادند تا در نهایت نیمه اول با تساوی 0-0 به انتها برسد.

نیمه دوم را رئال بهتر شروع کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بازی را در دست داشت؛ هرچند بازیکنان این تیم موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

بازی با همین فرایند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 60، روی اشتباه پیاپی بازیکنان سیتی، رئال به گل رسید. اشتباه گوندوگان در میانه میدان باعث شد تا رئالی ها یک حمله سریع را ترتیب بدهند و پس از آن، تعلل کایل واکر باعث شد تا وینیسیوس، ایسکو را صاحب موقعیت کند و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه سیتی را باز کرد.

بعد از این گل بازیکنان سیتی برای جبران نتیجه پیش کشیدند اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 65 به گل دوم برسد ولی حضور به موقع ادرسون، به بنزما اجازه نداد که از ارسال والورده استفاده کند.

حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 71، باز هم این تیم صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه راموس را فرنادینیو دفع کرد تا اختلاف همچنان در عدد یک باقی بماند.

پس از آن نوبت بازیکنان سیتی بود که ابتکار عمل را در دست گرفتند و انتها در دقیقه 78 به گل تساوی رسیدند. روی ارسال کوین دی بروین بود که ژسوس بالاتر از راموس ضربه سر را زد و دروازه کورتوا را باز کرد.

در حالی که تیم میزبان برای زدن گل دوم پیش کشیده بود، این سیتی بود که در دقیقه 82، صاحب یک ضربه پنالتی شد. استرلینگ که پا به توپ وارد محوطه جریمه شده بود، با خطای کارواخال متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دی بروین پشت ضربه نهاده شد و برخلاف جهت حرکت کورتوا، حساب کار را 2-1 کرد.

بدشانسی ها رئال در دقیقه 86 کامل شد. اشتباه کاسمیرو در میانه زمین باعث شد تا گابریل ژسوس در موقعیت بسیار خوب برای زدن گل سوم قرار بگیرد و سرخیو راموس برای ممانعت از این اتفاق، او را پشت محوطه جریمه متوقف کرد و داور هم به او کارت قرمز نشان داد.

در دقایق انتهای سیتی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما این رئال بود که می توانست در وقت های تلف شده به گل تساوی برسد اما فرلان مندی نتوانست از ارسال لوکاس واسکز استفاده کند و به این ترتیب، بازی با رجحان 2-1 سیتی به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 375

به "رئال مادرید 1-2 منچسترسیتی؛ برنابئوی خوش یمن برای پپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید 1-2 منچسترسیتی؛ برنابئوی خوش یمن برای پپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید