طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!

به گزارش هنجس بلاگ، اتاق غذاخوری شما باید محلی برای ارتباط، گردهمایی و احساس خانه بودن افراد باشد.

طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

طراحی اتاق غذاخوری

اگر فردی اجتماعی هستید، احتمالاً عاشق سرگرمی و مهمانی در خانه هستید و آشپزخانه و اتاق غذاخوری باید محل شادی، تبادل نظر و خاطرات مشترک باشد. دیگر از زمان غذاخوری های خسته نماینده و رسمی که فقط استفاده های گاه به گاه داشتند، می گذرد و آشپزخانه های بسته که میزبان را از میهمانانش جدا می کرد، امروزه از بین رفته و محیط غذاخوری مکانی تعاملی و یک الزام برای هر خانه است! در ادامه با این نوشتار از خبرنگاران همراه باشید.

رنگ ها را از قلم نیاندازید

به احتمال زیاد همه اتاق های ناهارخوری قدیمی و خسته نماینده ای را دیده ایم که با رنگ های خسته نماینده رنگ آمیزی شده اند. اما چرا کمی بیشتر رنگ و به اتاق غذاخوری و آشپزخانه خود وارد نمی کنید؟ اگر فضای غذاخوری بازتری دارید ، می توانید تم و رنگ ها را از آشپزخانه تا دیوارها امتداد دهید یا حتی فقط به دنبال رنگ های پاستلی ساده یا گروه رنگ های خنثی بروید. اگر واقعاً به دنبال چیز متنوع تری هستید ، می توانید یک دیوار با نقاشی دیواری یا کاغذدیواری به کار ببرید.

با فضاهای ذخیره سازی خلاقیت ایجاد کنید

دراتاق های ناهارخوری اغلب از کنسول ها یا کمدهای ذخیره سازی استفاده می گردد که فضای بصری، همینطور فیزیکی داخل اتاق را اشغال می نمایند ، از کنسول عتیقه گرفته تا قفسه های عظیم و کمدهای قدیمی همگی با هر سبکی که باشند راهکارهای خوبی برای افزودن خلاقیت و جذابیت بصری خواهند بود. ضمن اینکه با جای دادن ظرف های غذاخوری عملکرد بهتری را برای این حوزه ایجاد می نمایند.

روشنایی به عنوان کانون اصلی

برای اتاق غذاخوری روشنایی متناسب انتخاب کنید تا به عنوان کانون اصلی فضا باشد. تعداد افرادی را که مرتبا از فضا استفاده می نمایند در نظر بگیرید و مطمئن شوید که میز متناسب با شکل و اندازه اتاق است و همه افراد را به خوبی پوشش می دهد. اگر می خواهید اندازه میز را متناسب با لیست مهمانان تغییر دهید، حتما نور را در نظر بگیرید. یک لوستر تزیینی اضافه کنید و با این قطعه بی نظیر درخشان، عشق جاویدان را در فضای داخلی تزریق کنید.

جایگاه راحتی را انتخاب کنید

انتخاب جایگاه و مبلمان برای فضای ناهارخوری اولویت عظیمی از اطمینان به این موضوع است که مهمانان احساس راحتی می نمایند. داشتن فضای جابه جایی جایگاه و همینطور راحتی جابجایی افراد به همان اندازه تهیه جایگاه های راحت مهم است. چون تنها در این صورت است که می توانید مطمئن باشید مهمانان هنگام خوردن غذا احساس آرامش می نمایند.

فضای خود را باز کنید

صرف نظر از اینکه به دنبال سبکی مدرن هستید یا کلاسیک، ضروری است بدانید باز کردن فضا می تواند آن را جذاب تر کند. مفهوم باز می تواند برای افراد معنای متفاوتی داشته باشد. برای مثال می توانید آشپزخانه و غذاخوری را با هم تلفیق کنید یا می توانید با انتخاب مبلمان و لوازمی متناسب با فضا و حتی برداشتن درهای سنگین فضای گشاده تری ایجاد کنید. حتی می توانید یک دیوار آینه دار به اتاق غذاخوری اضافه کنید تا خطای بصری باز بودن را ایجاد کنید .

اجازه دهید نور وارد گردد

فضای روشن و مطبوع اغلب یکی از بهترین ابزارهای طراحی است که اتاق غذاخوری رابه فضایی مناسب و دعوت نماینده تبدیل می نماید. مردم می خواهند وقت خود را در مکانهایی بگذرانند که احساس شادی و نشاط می نمایند، بعلاوه نور بیشتر حتی باعث عظیمتر شدن اتاق می گردد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با نکات دکوراسیون غذاخوری مطلب فرش مناسب زیر میز ناهارخوری را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1934

به "طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی اتاق غذاخوری گیرا و دعوت کننده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید