طراحی قاب پشتی ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر فاش شد

به گزارش هنجس بلاگ، شرکت ریلمی خود را برای رونمایی از گوشی هوشمند جدیدش یعنی ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر در تاریخ 21 تیر ماه (12 جولای) آماده می نماید. سری ریلمی GT 2 در حال حاضر مجهز به دو مدل ریلمی GT 2 و ریلمی GT 2 پرو است که هم در بازار چین و هم در بازارهای جهانی از جمله هند در دسترس کاربران قرار دارند. برای این گوشی هوشمند، ظاهراً شرکت ریلمی قرار است با طراحان مشهور همکاری کند تا یک زبان طراحی منحصر به فرد را ارائه دهد. قبل از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند، طراحی قاب پشتی آن در بعضی از رسانه های خبری دیده شده و بعلاوه شایعاتی در خصوص قیمت این گوشی هوشمند در فضای مجازی مطرح شده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

طراحی قاب پشتی ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر فاش شد

ریلمی یکی از شرکت های پیش گام در زمینه فراوری محصولات هوشمند به شمار میرود که در ابتدا بیشتر در چین و این روزها در کشورهای بیشتری از جمله کشور ما محصولاتش را به فروش می رساند. این شرکت چینی که گجت های هوشمند زیادی در دسته های مختلف در بازار دارد، میخواهد تا در آینده نزدیک از گوشی هوشمند تازهش یعنی ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر رونمایی و آن را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

طبق تصاویر منتشر شده از طراحی این گوشی هوشمند، ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر با لبه های تخت و مسطح در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. باید اشاره کنیم که این محصول، اولین گوشی هوشمند پرچم دار شرکت ریلمی با لبه های تخت خواهد بود. آقای Xu Qi Chase، سخنگوی ریلمی می گوید که این شرکت از طراحی مسطح برای این گوشی هوشمند پرچم دار استفاده نموده تا ظاهری قدرتمند به ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر بدهد. بعلاوه قاب پشتی این گوشی هوشمند از چرم ساده سازگار با محیط زیست ساخته شده است.

سخنگوی ریلمی بعلاوه می گوید که طراح این گوشی بسیاری از عناصر طراحی را ادغام نموده و آن ها را در پنل پشتی پرچم دار آینده ریلمی مورد استفاده قرار داده است. طبق تصاویر منتشر شده، روی پنل جلویی این گوشی حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی و در مرکز آن تعبیه شده است. دکمه پاور در سمت راست و دکمه کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ بدنه این گوشی هوشمند به چشم می خورد. در قاب پشتی این گوشی، ریلمی از یک سیستم دوربین سه گانه بهره برده که طراحی آن یادآور طراحی دوربین گوشی تازه معرفی شده ی وان پلاس Ace است.

در خصوص مشخصات فنی ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر شایعات و برآورد های زیادی مطرح شده است. گفته می گردد که این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی 10 بیتی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس (2412×1080) و رفرش ریت 120 هرتزی است. ظاهراً ریلمی برای این گوشی هوشمند از پردازنده تازه معرفی شده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس همانطور که از نامش پیداست، به عنوان نسخه قدرتمندتر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار شده است. باید خاطر نشان کنیم که این چیپست تازه به جای فرآیند ساخت 4 نانومتری سامسونگ، به یاری فرآیند 4 نانومتری TSMC فراوری شده است. کوالکام مدعی شده این تراشه از نظر عملکرد پردازنده حدود 10 درصد سریع تر است و برای فرکانس پردازنده گرافیکی هم با 10 درصد افزایش روبرو خواهیم شد. در مجموع می توان گفت که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از نظر پایداری عملکرد نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

سیستم دوربین سه گانه ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می برد. در کنار آن احتمالاً سنسور اولترا واید 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی نیز قرار خواهند گرفت. روی پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

ریلمی برای پرچم دار تازهش از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده خواهد نمود که با شارژر سریع 100 واتی انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. بعلاوه 6 یا 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی برای استفاده کاربران تعبیه خواهد شد. این گوشی هوشمند با قیمت احتمالی 448 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3778

به "طراحی قاب پشتی ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی قاب پشتی ریلمی GT 2 مستر ادیشن اکسپلورر فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید