لالیگا، سویا به زحمت از سد ختافه گذشت، بتیس 10 نفره از رایووایکانو امتیاز گرفت

به گزارش هنجس بلاگ، بیستمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی شاگردان خولن لوپتگی و تساوی تیم های بتیس و رایووایکانو پیگیری شد.

لالیگا، سویا به زحمت از سد ختافه گذشت، بتیس 10 نفره از رایووایکانو امتیاز گرفت

به گزارش خبرنگاران، در سومین شب از دیدارهای هفته بیستم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) دو بازی برگزار گردید که در مهترین آنها سویای تحت راهنمایی خولن لوپتگی توانست با حداقل اختلاف از سد میهمان خود ختافه عبور کند. تنها گل این بازی را رافا میر در دقیقه 22 به ثمر رساند تا تیم سفیدپوش آندلس ضمن کسب سیزدهمین پیروزی اش در این فصل 44 امتیازی گردد و جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم کند. این تیم اکنون با یک بازی کمتر، در فاصله 5 امتیازی رئال مادرید صدرنشین است. ختافه نیز با 18 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

امشب بعلاوه رئال بتیس دیگر تیم استان آندلس مهیمان رایووایکانو بود که این بازی با تساوی یک - یک انتها یافت. بتیس اگرچه با اخراج الکس مورنو در دقیقه 33 10 نفره شد اما در دقیقه 2+45 به وسیله سرخیو کانالس گل اول را زد. ایوان بالیو اما با گلی که در دقیقه 70 بعه ثمر رساند تیم میزبان را از شکست خانگی نجات داد. با این نتیجه تیم های بتیس و رایووایکانو به ترتیب با 34 و 31 امتیاز در رده های سوم و هفتم جدول قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3634

به "لالیگا، سویا به زحمت از سد ختافه گذشت، بتیس 10 نفره از رایووایکانو امتیاز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، سویا به زحمت از سد ختافه گذشت، بتیس 10 نفره از رایووایکانو امتیاز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید