لیگ تعطیل گردد، میزبانی ایران در آسیا به خطر می افتد

به گزارش هنجس بلاگ، لغو مسابقات لیگ به دلیل کرونا عملا نه تن ها بحث میزبانی در بازی های آسیایی را به خطر می اندازد، بلکه ممکن است باعث دریافت میزبانی تیم ملی از هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی گردد.

لیگ تعطیل گردد، میزبانی ایران در آسیا به خطر می افتد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ورود کرونا به ایران در بدترین زمان ممکن رخ داد و حالا مسابقات ورزشی به ویژه لیگ فوتبال را به شکلی جدی تهدید می نماید. این درحالی است که مسئولان برای تصمیم گیری باید مصلحت های بسیار مهم کشوری دیگری را هم در نظر بگیرند. نباید این موضوع را فراموش کرد که تعطیل کردن مسابقات لیگ در این برهه عملا می تواند میزبانی ایران از مسابقات بین المللی را هم زیر سوال ببرد و با خطر جدی روبه رو کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا که به دلیل مسائل امنیتی نه تنها مسابقات پلی آف استقلال و شهرخودرو را در کشور ثالث برگزار کرد، بلکه مسابقات خانگی تیم های ایرانی را هم به دور برگشت مسابقات موکول کرد که در صورت تأیید ایران از نظر امنیتی میزبان خواهیم بود. لغو مسابقات لیگ به دلیل کرونا عملا نه تنها بحث میزبانی در بازی های آسیایی را به خطر می اندازد، بلکه ممکن است باعث دریافت میزبانی تیم ملی از هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی گردد. از آن طرف هم اگر کرونا به شکلی جدی در کشور گسترش پیدا کند، هیچ چاره ای جز تعطیلی و به تعویق انداختن مسابقات بر خلاف میل باطنی نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 223

به "لیگ تعطیل گردد، میزبانی ایران در آسیا به خطر می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ تعطیل گردد، میزبانی ایران در آسیا به خطر می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید