معروف ترین باغ لاله هلند در دوران شیوع کرونا، تورهای مجازی ارائه می دهد

به گزارش هنجس بلاگ، هنگامی که اولین بار باغ کوکنهوف در سال 1950 افتتاح شد، بیش از 236 هزار بازدید کننده برای تماشای گلها به هلند رفتند.

معروف ترین باغ لاله هلند در دوران شیوع کرونا، تورهای مجازی ارائه می دهد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران - باغ 79 هکتاری هنوز یک مقصد مهم گردشگری از ماه مارس تا ماه مه است، هنگامی که بیش از 7 میلیون گل لاله، سنبل، دفودیل، ارکیده و گلهای دیگر شکوفا می شوند. در سال 2019، بیش از 1.5 میلیون نفر از 100 کشور دنیا طی این بازه زمانی هشت هفته ای از کوکنهوف بازدید کردند. در شلوغ ترین روز، این پارک از 45 هزار نفر استقبال کرد. اما سال جاری، این باغ مشهور دنیا به دلیل بیماری همه گیر کرونا بسته شده است.

دولت هلند اقدامات مناسب برای مقابله با کرونا را از 14 مارس شروع کرد و همه وقایع را تا اول ژوئن لغو کرد. کوکنهوف در بیانیه ای گفت، این لغو تأثیر اقتصادی زیادی بر روی باغ خواهد گذاشت. وی گفت: در ماه های منتهی به بهار، کارخای سخت زیادی صورت گرفته است تا تجربه زیبایی را به بازدید نمایندگان ارائه دهیم.

بازدید نمایندگان از سراسر دنیا می توانند به لطف تورهای مجازی فراوری شده توسط کارمندان پارک، مزارع معروف لاله ها و موارد دیگر را آنالیز نمایند. (در حال حاضر حدود 40 تا 50 نفر در باغ مشغول به کار هستند. معمولاً، کوکنهوف هر فصل 1300 نفر را استخدام می نماید.)

لاله ها بخش مهمی از تاریخ هلند در 400 سال گذشته بوده اند. گرچه شما نمی توانید بوسیله این تور مجازی متوجه عطر سنبل های معطر شوید، اما می توانید رنگهای زیبای این گل ها را تحسین کنید. بیش از 500 نوع لاله در این گلخانه رشد می نماید.

منبع : cnbc

منبع: چمدان
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 400

به "معروف ترین باغ لاله هلند در دوران شیوع کرونا، تورهای مجازی ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین باغ لاله هلند در دوران شیوع کرونا، تورهای مجازی ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید