میزبانی 5 رویداد جهانی تکواندو مشخص شد، رونمایی از لوگوی جدید در کره جنوبی

به گزارش هنجس بلاگ، جلسه شورای فدراسیون جهانی تکواندو در بانکوک تایلند برگزار و میزبانی 5 رویداد مهم در سال های 2017 و 2018 توسط اعضای این شورا تعیین شد.

میزبانی 5 رویداد جهانی تکواندو مشخص شد، رونمایی از لوگوی جدید در کره جنوبی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، جلسه شورای فدراسیون جهانی تکواندو در شهر بانکوک تایلند برگزار گشت. در این جلسه برنامه های توسعه تکواندو در سطح جهان از جمله بنیاد بشر محبت آمیز تکواندو، تغییرات در فرایند المپیک 2020 و برنامه استراتژیک 4 سال فدراسیون جهانی تا سال 2021 مطرح و همچنین شهرهای میزبان 5 رویداد مهم سال های 2017 و 2018 توسط اعضای این شورا مشخص شدند.

برهمین اساس شهر مسکو (روسیه) به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ در سال 2017 که مرداد ماه سال آینده برگزار می شود انتخاب شد، دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ در سال 2017 نیز شهریورماه سال آینده در شهر موروکان (مراکش) برگزار خواهد شد. همچنین میزبانی رقابت های نونهالان جهان در سال 2017 به شهر شرم الشیخ (مصر) رسید. چین تاپپه نیز در سال 2018 مسابقات قهرمانی جهان پومسه و دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ 2018 را برگزار می کند.

در ادامه این جلسه، شورای فدراسیون جهانی تکواندو عضویت کشور گویان (فرانسه) را در فدراسیون های ملی تصویب کرد که در صورت تایید، تعداد اعضای فدراسیون های ملی عضو فدراسیون جهانی به 208 کشور خواهد رسید.

لوگوی جدید فدراسیون جهانی تکواندو نیز به در این شورا به تصویب رسید و در مسابقات قهرمانی جهان 2017 که به میزبانی موجو (کره جنوبی) برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 131

به "میزبانی 5 رویداد جهانی تکواندو مشخص شد، رونمایی از لوگوی جدید در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی 5 رویداد جهانی تکواندو مشخص شد، رونمایی از لوگوی جدید در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید