نایب رئیس IOC: المپیک توکیو بدون توجه به شرایط کرونا برگزار می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) گفت المپیک توکیو بدون توجه به شرایط ویروس کرونا در سال آینده برگزار خواهد شد.

نایب رئیس IOC: المپیک توکیو بدون توجه به شرایط کرونا برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان کاتس می گوید المپیک توکیو طبق برنامه مشخص شده و بدون توجه به شرایط ویروس کرونا سال آینده در توکیو برگزار خواهد شد. المپیک 2020 که قرار بود تابستان امسال در توکیو برگزار گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تصمیم مشترک دولت ژاپن و کمیته بین المللی المپیک به سال آینده موکول شد.

نایب رئیس IOC گفت: رقابت های المپیک در توکیو با وجود ویروس کرونا یا از بین رفتن آن برگزار خواهد شد. این المپیک همانند نوری است که ویروس کرونا را در انتهای این تونل تاریک شکست می دهد. دولت ژاپن با وجود تعویق یک ساله رقابت ها هیچ کدام از وظایف محوله را ترک نکرد.

وی مطرح نمود: اکنون تمامی مکان های برگزاری المپیک آماده هستند و دهکده المپیک هم شگفت انگیز است. رقابت ها یک سال به تعویق افتاده و ما وظیفه بزرگی برای مراقبت از استادیوم ها داریم. همچنین قرارداد همکاری با 43 هتل هم لغو شدند و باید یک سال دیگر دوباره وارد مذاکره شویم. در بخش حامیان اقتصادی و حق پخش رسانه ای نیز شرایط مشابهی داریم.

کاتس اضافه کرد: بعضی کشورها ویروس کرونا را کنترل کردند و بعضی کشورها هم نتوانستند این کار را نمایند. بنابراین ورزشکارانی را از کشورهایی با شرایط مختلفی در المپیک خواهیم داشت. 206 کاروان به ژاپن می آیند و ژاپن وظیفه سنگینی برعهده دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1720

به "نایب رئیس IOC: المپیک توکیو بدون توجه به شرایط کرونا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس IOC: المپیک توکیو بدون توجه به شرایط کرونا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید