هک خنده دار دوربین گوشی برای ضبط همزمان فیلم های عمودی و افقی

به گزارش هنجس بلاگ، برای کاربران شبکه های اجتماعی، فیلم برداری افقی یا عمودی یک دردسر و چالش بزرگ است. بعضی شبکه های اجتماعی از ویدیوهای عمودی و بعضی دیگر از ویدیوهای افقی پشتیبانی می نمایند.

هک خنده دار دوربین گوشی برای ضبط همزمان فیلم های عمودی و افقی

اگرچه اکنون اینستاگرام از ویدیوهای افقی پشتیبانی می نماید ولی باز هم ویدیوهای عمودی بهتر دیده می شوند. شبکه اجتماعی تیک تاک فقط از ویدیوهای عمودی پشتیبانی می نماید و یوتیوب در بهترین حالت از ویدیوهای تمام صفحه افقی پشتیبانی می نماید.

اگر شما یک خالق محتوای جدی برای شبکه های اجتماعی باشید؛ دایما باید ویدیوها را متناسب با هر شبکه اجتماعی ویرایش و اندازه کنید. کاری بس مشکل و طاقت فرسا که گاهی اوقات هم نتیجه بخش نیست و در نهایت فیلمی که عمودی است؛ برای مصارف افقی اصلا بهینه نمی گردد.

اما کاربران شبکه های اجتماعی به راحتی زیر بار این محدودیت ها نمی فرایند و دست به هر ابتکار و خلاقیتی برای عبور از این چالش خواهند زد؛ حتی اگر این ایده آن ها مسخره و خنده دار باشد و فقط با یک کِش پلاستیکی اجرا گردد.

یک خبرنگار سایت Vox با انتشار عکسی در توییتر، از ایده خنده دار یک کاربر شبکه های اجتماعی برای فیلم برداری همزمان مناسب دو رسانه تیک تاک و یوتیوب پرده برداری نموده است. نام این کاربر اعلام نشده است و ناشناس است ولی ایده اش به شدت کاربردی است و معادلات را تغییر می دهد.

شما به دو تلفن همراه رده بالا و یک باند یا کِش پلاستیکی احتیاج دارید. هر دو اسمارت فون را باید به یکدیگر گره بزنید یا محکم ببندید ولی یک گوشی در وضعیتی باشد که فیلم برداری عمودی و دیگری در وضعیتی که فیلم برداری افقی بکند.

در این شرایط، می توان به طور همزمان از یک صحنه یا سوژه فیلم برداری عمودی و افقی داشت. هزینه شما دو برابر می گردد چون باید دو گوشی داشته باشید ولی برای همواره از دردسرهای فیلم های عمودی و افقی خلاص شده اید.

منتظر فناوری بمانیم یا کِش با خود ببریم؟

بسیاری از کاربران دو اسمارت فون دارند و این موضوع نمی تواند چندان مشکل باشد. فقط باقی می ماند یک کش یا باندی که دو گوشی را به صورت برعکس به هم ببندید و همزمان شاترهای فیلم برداری آن ها را فشار دهید.

چندین کاربر شبکه های اجتماعی به توییت گزارشگر Vox واکنش نشان دادند و از ایده های خلاقانه خود برای برطرف این مشکل گفتند تا تعیین گردد شبکه های اجتماعی بستری برای به حرکت درآوردن ایده ها و هک های کاربران است.

مثلا، یک کاربر شبکه های اجتماعی از آرزوی خود سخن گفته که اپل از سنسورهای مربعی چند وجهی در آیفون های آینده سود ببرد تا مشکل فیلم برداری عمودی یا افقی به طور کامل حذف گردد.

سامسونگ هم از صفحه نمایش هایی پرده برداری نموده است که قابل حرکت بوده و نسبت به وضعیتی که قرار می گیرند؛ فیلم ها را عمودی یا افقی نمایش می دهند.

می توانیم امیدوارد باشیم به زودی فناوری مشکل را حل نماید یا اینکه همواره یک باند پلاستیکی در جیب و کیف خود داشته باشیم.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 326

به "هک خنده دار دوربین گوشی برای ضبط همزمان فیلم های عمودی و افقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک خنده دار دوربین گوشی برای ضبط همزمان فیلم های عمودی و افقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید