واریز کمک هزینه ایام بیکاری کرونا برای اعضای صندوق اعتباری هنر

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برای اعضای صندوق اعتباری هنر، کمک هزینه ایام بیکاری ناشی از بیماری کرونا به مبلغ 15 میلیون ریال واریز شده است.

واریز کمک هزینه ایام بیکاری کرونا برای اعضای صندوق اعتباری هنر

محمدرضا محمدی با اعلام این خبر اضافه نمود: برای اعضایی که کمک هزینه بیکاری ایام کرونا واریز شده، پیامک ارسال شده است. اعضایی که پیامک دریافت کرده اند، می توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در شهرهای مشهد، تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار پس از احراز هویت(کارت ملی) مبلغ واریزی را برداشت نمایند.

وی ادامه داد: در سایر شهرهای استان هنر کارت آنان به آدرسی که موقع ثبت نام هنر کارت داده اند، پست می شود تا بتوانند از طریق خودپردازهای بانکی مبلغ کمک را دریافت نمایند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی شرح داد: اعضایی که در این سامانه ثبت نام کرده اند و پس از ثبت نام آدرس آن ها تغییر یافته است تا 30 آبان فرصت دارند که فقط کد ملی خود را به شماره 500028190 پیامک نمایند تا اقدامات لازم به منظور ویرایش آدرس در پروفایل آن ها صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی محمدی با بیان اینکه هنرکارت زیرساخت ارائه خدمات به فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور است، گفت: هنرمندان باید علاوه بر اینکه در صندوق اعتباری هنر عضو می شوند، هر هفته از سایت صندوق اعتباری هنر و کانال های خبری این صندوق اخبار را دریافت نمایند.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2149

به "واریز کمک هزینه ایام بیکاری کرونا برای اعضای صندوق اعتباری هنر" امتیاز دهید

1 کاربر به "واریز کمک هزینه ایام بیکاری کرونا برای اعضای صندوق اعتباری هنر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز کمک هزینه ایام بیکاری کرونا برای اعضای صندوق اعتباری هنر"

1 دیدگاه

حسین مخلصی 28 آذر 1400

با سلام اینجانب با وجود اینکه یکی از کهن کسوت ترین هنرمندان تربت حیدریه هستم تقریبا 25/9/1400 کارت به بنده رسیده و علی‌رقم اینکه تمام محل ارتزاق بنده از طریق تدریس آواز اصیل ایرانی می‌باشد هیچ مبلغی در کارت نبود لازم به ذکر است بنده 35 سال سابقه هنری و روی صحنه و فرهنگی دارم و شدیداً نیازمند و سه نفر اعضای خانواده دچار کرونا شدیم ، خواهشمند است پیگیری فرمایید

پاسخ به حسین مخلصی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید