واکنش مربی پرسپولیس به اظهار نظر عضو کمیته استیناف

به گزارش هنجس بلاگ، مربی پرسپولیس در واکنش به صحبت های مهدی دادرس درباره اظهار نظرش مبنی بر اینکه پرونده گل گهر ربطی به پرسپولیس ندارد، می گوید اگر او دادرس فوتبال ما باشد، وای به حال بقیه فوتبال ایران.

واکنش مربی پرسپولیس به اظهار نظر عضو کمیته استیناف

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی سنگینی بود و تراکتور ما را سورپرایز کرد و اگر در 12 هفته گذشته به این شکل ظاهر می شدند، جایشان در جدول اینجا نبود. ما بازی مان را به حریف دیکته کردیم و یک پنالتی هم از حریف گرفتیم که می توانستیم گل بعدی را هم بزنیم اما در مجموع خداراشکر که توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: مربیان بزرگ باید اینگونه فکر کنند که خودشان چگونه نتیجه بگیرند نه اینکه در پی نتایج دیگر تیم ها باشند. تمرکز ما روی کار خودمان است و می خواهیم روز به روز مسائل را حل کنیم و شرایط را بهتر کنیم. نشانه های یک تیم بزرگ این است که در پی کار خودمان هستیم نه نتایج تیم های دیگر.

مربی پرسپولیس در واکنش به صحبت های مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف مبنی بر اینکه پرونده گل گهر ربطی به پرسپولیس ندارد، گفت: توقع نداشتیم او با این ادبیات صحبت کند چون در شأنش نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد. اگر او دادرس فوتبال ماست، وای به حال بقیه فوتبال ایران.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3652

به "واکنش مربی پرسپولیس به اظهار نظر عضو کمیته استیناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مربی پرسپولیس به اظهار نظر عضو کمیته استیناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید