پلیس بریتیش کلمبیا چندین گزارش مبنی بر سرقت بنزین دریافت نموده است

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به سی تی وی از زمان بالارفتن قیمت بنزین در بریتیش کلمبیا پلیس اعلام نموده از اواخر فوریه دست کم چهار گزارش سرقت بنزین از باک خودرو دریافت نموده است.

پلیس بریتیش کلمبیا چندین گزارش مبنی بر سرقت بنزین دریافت نموده است

مدتی کوتاهی است، پلیس کملوپس در حال تحقیق در مورد سرقت سریالی بنزین از خودروهای پیکاپ است.

شاکیان گزارش نموده اند دزدان به وسیله سوراخ کردن باک خودروهایشان اقدام به سرقت بنزین نموده اند. گروهبان کریستال اِوِلین در مورد سرقت ها گفت: سارقان هزینه هایی را روی دست قربانیان می گذارند که بسیار بالاتر از بنزینی است که بدست می آورند. از مردم می خواهم تا فعالیت های مشکوک را به پلیس گزارش دهند و سعی نمایند اطلاعاتی همچون شماره پلاک خودرو مظنونان و ظاهر آنها را بخاطر بسپارند.

بیشتر بخوانید: فرایند نزولی قیمت بنزین در بریتیش کلمبیا و انتاریو

بحران شرق اروپا قیمت بنزین در بریتیش کلمبیا را به گونه ای افزایش داده که بعضی از ساکنان به پوینت رابرتز ایالات متحده سفر می نمایند تا در آنجا باک خودرو خود را پر نمایند.

پلیس می گوید قفل کردن دریچه بنزین نمی تواند از سوراخ کردن باک خودرو جلوگیری کند، اما سرقت بنزین را در ماشین هایی که فاصله کمتری با زمین دارند را دشوارتر می نماید. پلیس به مردم توصیه نموده خودروهایشان را در محل های امن و دارای روشنایی کافی پارک نمایند و در صورت پارک در خیابان از توقف در مکان های خلوت و دارای روشنایی کم خودداری نمایند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3715

به "پلیس بریتیش کلمبیا چندین گزارش مبنی بر سرقت بنزین دریافت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس بریتیش کلمبیا چندین گزارش مبنی بر سرقت بنزین دریافت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید