کاهش محسوس دما از روز شنبه در سواحل خزر و شمال غرب کشور

به گزارش هنجس بلاگ، تهران (پانا) - بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شنبه ( 21 فروردین) با توجه به شمالی شدن جریان هوا، شاهد بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و کاهش 6 تا 12 درجه ای دما در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور خواهیم بود که این شرایط تا اواسط همان هفته ادامه دارد.

کاهش محسوس دما از روز شنبه در سواحل خزر و شمال غرب کشور

براساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، کردستان، همدان، مرکزی، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، گیلان، غرب مازندران، خوزستان، شمال بوشهر بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

همچنین پیش بینی شده که امروز شاهد بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در غرب و شمال غرب کشور خواهیم بود.

شنبه در بعضی مناطق نیمه غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

این شرایط یکشنبه در بعضی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه ها و ارتفاعات جنوبی البرز، شمال شرق، شرق و دوشنبه در بعضی نقاط شرق، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب شرق و سه شنبه در بخش های از شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش بینی می گردد.

دریای خزر و نیمه شمالی خلیج فارس بعدازظهر آدینه تا یکشنبه مواج است.

همچنین از آدینه تا یکشنبه با توجه به وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب، غرب و جنوب شرق دور از انتظار نیست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3072

به "کاهش محسوس دما از روز شنبه در سواحل خزر و شمال غرب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محسوس دما از روز شنبه در سواحل خزر و شمال غرب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید