کاوانی خواستار تمدید قرارداد با منچستریونایتد، شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط دفاعی

به گزارش هنجس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم اروگوئه ای شیاطین سرخ خواستار ترک این باشگاه نیست.

کاوانی خواستار تمدید قرارداد با منچستریونایتد، شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط دفاعی

به گزارش خبرنگاران، ادینسون کاوانی، مهاجم 34 ساله و اروگوئه ای باشگاه منچستریونایتد تا انتها فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از Mike McGrath از تلگراف، در قرارداد ادینسون کاوانی بند تمدید یک ساله وجود دارد. این مهاجم اروگوئه می خواهد در فصل آینده نیز برای منچستریونایتد بازی کند و به دنبال جدایی از این باشگاه نیست. از آنجایی که فقط 4 ما تا انتها قرارداد کاوانی با منچستریونایتد باقی مانده است، این مهاجم 34 ساله می تواند با سایر باشگاه ها وارد مذاکره گردد.

از طرفی مهاجم پرتغالی فرانکورت مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته است. آندره سیلوا، مهاجم 25 ساله و پرتغالی باشگاه آینتراخت فرانکفورت مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. به نقل از اسکای آلمان، منچستریونایتد خواستار جذب یک مهاجم در جابجایی تابستانی است و سران این باشگاه در صورت عدم جذب ارلینگ هالند، برای جذب آندره سیلوا از آینتراخت فرانکفورت اقدام خواهند کرد. این مهاجم پرتغالی با 30 میلیون یورو در دسترس خواهد بود. اتلتیکو مادرید نیز به جذب آندره سیلوا ابراز علاقه نموده است.

شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط دفاعی خود هستند. منچستریونایتد در پنجره جابجایی زمستانی برای جذب هیچ بازیکنی اقدام نکرد و آن ها برای تابستان آینده برنامه دارند. به نقل از Laurie Whitwell از اتلتیک، سران منچستریونایتد در تابستان آینده به دنبال جذی یک مدافع میانی و تقویت خط دفاعی خود خواهند بود. در تابستان گذشته نیز آن ها به دنبال انجام این کار بودند اما بر خلاف آن عمل کردند. از ابراهیم کوناته به عنوان گزینه مدنظر شیاطین سرخ نام برده می گردد اما آن ها گزینه های دیگری را نیز تحت نظر دارند.

مکس آرونز، مدافع راست 21 ساله و انگلیسی باشگاه نوریچ سیتی مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته است. به نقل از اسکای، بایرن مونیخ و منچستریونایتد به جذب مکس آرونز، فولبک جوان نوریچ علاقه مند هستند و شیاطین سرخ از مدت ها قبل عملکرد او را تحت نظر داشته اند. سران نوریچ به بایرن مونیخ اطلاع داده اند که برای فروش آرونز در تابستان آینده خواستار 30 تا 35 میلیون پوند هستند. باواریایی ها نیز حدود دو سال است که عملکرد آرونز را تحت نظر دارند و به وسیله یک واسطه، مذاکرات خود را با باشگاه نوریچ شروع نموده اند.

از سولسشر در رابطه با ارلینگ هالند سوال شد او پاسخ داد: بازی های ارلینگ را دنبال می کنم و همواره این را گفته ام. تقریبا 2 سال با یکدیگر همکاری داشته ایم و او قطعا هم در باشگاهش و هم در تیم ملی نروژ دوران حرفه ای بسیار خوبی خواهد داشت. هالند در دورتموند عملکرد فوق العاده ای داشته است و خواهیم دید که در چه باشگاهی کار خود را به انتها می رساند. به عنوان یک نروژی و کسی که با ارلینگ کار نموده است، تماشای عملکرد فوق العاده او بسیار لذتبخش است.

ابراهیم کوناته، مدافع 21 ساله و فرانسوی باشگاه لایپزیش توجه باشگاه های انگلیسی را به خود جلب نموده است. به نقل از کریستین فالک از بیلد، طی روزهای اخیر، باشگاه های لیورپول و چلسی این انتظار را داشتند که پیشنهادشان برای جذب دایوت اوپامکانو رد گردد و به همین خاطر اکنون روی جذب ابراهیم کوناته، دیگر مدافع فرانسوی لایپزیش تمرکز نموده اند. همچنین منچستریونایتد نیز به جذب کوناته علاقه مند است. این مدافع جوان تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارد.

سولسشر که در دسامبر 2018 به طور موقت راهنمایی شیاطین سرخ را به دست گرفت، در ادامه قراردادی سه ساله با آن ها امضا کرد. با وجود تمامی ابهاماتی که درباره توانایی های این مربی وجود داشته است، او و تیمش همچنان برای کسب جام در جبهه های مختلف کوشش می نمایند. سولسشر در مصاحبه با رسانه نروژی VG در خصوص آینده اش گفت:

به آن فکر ننموده ام و ما اصلا در این باره حرف نزده ایم. تنها کوشش می کنم کارم را انجام بدهم که بخشی از آن، به ثبات رساندن اوضاع است. وظیفه ما این است که از نظر عملکرد تیم درون زمین به ثبات برسیم. بیرون از زمین هنوز هم این طور است که اگر یک بازی ببازیم، وارد بحران می شویم. هنوز هم گل خوردن در وقت های اضافی بازی با اورتون باعث می گردد تیتر نشریات به این موضوع اختصاص پیدا کند. چنین چیزهایی در فوتبال پیش می آید. اما درون باشگاه اوضاع پایدارتر است. احساس می کنیم در همان مسیری قرار داریم که در خصوصش حرف زده بودیم و برنامه ریزی کردیم. می دانم نقدها زیادی در خصوص یکسری چیزها وجود داشته است ولی وقتی تصمیمی گرفته می گردد، شخصا آنقدر خودم را باور دارم که خیلی دچار تردید نشوم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2693

به "کاوانی خواستار تمدید قرارداد با منچستریونایتد، شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوانی خواستار تمدید قرارداد با منچستریونایتد، شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید