یک مجسمه، تنها تماشاگر بازی والنسیا - آتالانتا

به گزارش هنجس بلاگ، در جریان بازی بدون تماشاگر لیگ قهرمانان اروپا، یک اتفاق خاص سوژه رسانه ها شد.

یک مجسمه، تنها تماشاگر بازی والنسیا - آتالانتا

به گزارش خبرنگاران، در حالی که طبق قرار قبلی و به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، بازی برگشت تیم های والنسیا و آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان بدون تماشاگر انجام گرفت، وجود یک مجسمه روی سکوها خبرساز شد.

در جریان ملاقات والنسیا - آتالانتا مجسمه ویسنته آپاریسیو طرفدار فقید والنسیا که چند ماه پیش روی صندلی ثابت او در مستایا نصب شد در استادیوم چشم نواز به نظر می رسید و در واقع او تنها تماشاگر این رقابت نام داشت. این در حالی بود که حتی خبرنگاران هم مجوز ورود به استادیوم را دریافت نکردند و فقط تعدادی عکاس و مسئولان برگزاری و پخش تلویزیونی بازی در استادیوم بودند.

ناوارو سال 2017 در 59 سالگی درگذشت. او از کودکی طرفدار والنسیا بود و قهرمانی این تیم در جام حذفی سال 1967 با رجحان مقابل اتلتیک بیلبائو را به یاد داشت. ناوارو برای دهه ها بلیت کل فصل والنسیا را خریداری می کرد و وقتی در 54 سالگی نابینا شد هم به استادیوم می رفت.

دو سال پس از درگذشت ناوارو یعنی در تابستان 2019 باشگاه والنسیا مجسمه او را روی همان صندلی همیشگی اش (صندلی تریبونا سانترال، ردیف 15، صندلی شماره 164) نصب کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 455

به "یک مجسمه، تنها تماشاگر بازی والنسیا - آتالانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مجسمه، تنها تماشاگر بازی والنسیا - آتالانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید