90 درصد دروس ترم نو دانشگاه های استرالیا حضوری برگزار می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، دانشگاه های استرالیا اعلام کردند که اغلب کلاس های ترم آینده را به صورت حضوری برگزار می نمایند.

90 درصد دروس ترم نو دانشگاه های استرالیا حضوری برگزار می گردد

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مقامات استرالیا اعلام کردند که در ترم نو، بیشتر کلاس ها در دانشگاه های این کشور به شیوه پیش از پاندمی کووید-19 بازمی گردند و کلاس ها به صورت حضوری برگزار می گردد.

در این میان، دانشجویان استرالیایی مشتاق هستند که به شیوه آموزش حضوری بازگردند. به همین علت دانشگاه های این کشور قصد دارند تا 90 درصد دوره های ترم آینده را به صورت حضوری ارائه دهند.

کاتریونا جکسون مدیر اجرایی دانشگاه های استرالیا گفت: دانشگاه ها همچنان باید زیرساخت های آموزش مجازی را آماده نگه دارند تا در صورت قرنطینه مجدد، بتوانند خود را با شرایط تطبیق دهند.

وی ادامه داد: هر زمان که ما فکر کنیم آماده هستیم، نیستیم. چراکه اخیرا ملبورن در قرنطینه قرار گرفته است. البته باید گفت در اواخر سال 2020 میلادی، بعضی از کلاس های دانشگاه های استرالیا به صورت حضوری برگزار شدند.

رئیس شورای نماینده دانشجویان در دانشگاه سیدنی اظهار کرد: هنگامی که کلاس ها به صورت حضوری برگزار می گردد، اغلب دانشجویان میکروفون و دوربین خود را خاموش می نمایند، به این ترتیب، تعامل چندانی در کلاس ها صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: در این میان، مسائل فنی و قطع اینترنت هم دانشجویان را ناامید نموده و سبب شده تمایل داشته باشند سریع تر به شیوه آموزش حضوری بازگردند. بعلاوه، عدم حضور در دانشگاه سبب شده دانشجویان با یکدیگر تعامل نداشته باشند و عدم برقراری ارتباط در میان دانشجویان تبعات بدی برای آن ها دارد.

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که طی دوران پاندمی کووید-19، رضایت دانشجویان از کیفیت تحصیلات دانشگاهی در استرالیا در سال 2020 میلادی به شدت کاهش یافته بود. به نحوی که به پایین ترین سطح خود از سال 2012 میلادی رسیده است.

به طور میانه، طی سال 2020 و همزمان با افزایش شیوع کروناویروس، فقط 68.4 درصد از دانشجویان استرالیایی اعلام کردند که از تحصیلات در دوران کارشناسی خود راضی هستند. این مقدار نسبت به 2019 میلادی 10 درصد کاهش یافته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3379

به "90 درصد دروس ترم نو دانشگاه های استرالیا حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد دروس ترم نو دانشگاه های استرالیا حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید