آشنایی با داور ژاپنی بازی حساس استقلال - الاهلی

به گزارش هنجس بلاگ، قرار است ملاقات تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان را ریجوی ساتو از ژاپن قضاوت کند.

آشنایی با داور ژاپنی بازی حساس استقلال - الاهلی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان باید بامداد چهارشنبه و از ساعت 00:45 در استادیوم شماره 2 ملک عبدالله به مصاف هم بروند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت این بازی را بر عهده ریجوی ساتو داور ژاپنی سپرده است. در ادامه نگاهی به کارنامه قضاوت این داور انداخته ایم.

ریجوی ساتو از سال 2009 وارد فهرست داوران فیفا شده است. ساتو بازی های بسیاری را در لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی فوتبال قضاوت نموده و یکی از داوران جی لیگ در ژاپن است.

این داور همچنین ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و یمن را در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 را قضاوت کرد که این بازی با نتیجه پُر گل پنج بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به خاتمه رسید.

همچنین ساتو در مرحله گروهی جام ملت های 2015 قضاوت بازی ایران و امارات را بر عهده داشت که در آن ملاقات هم تیم ملی ایران توانست با تک گل رضا قوچان نژاد امارات را شکست دهد و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرد.

این داور ژاپنی قضاوت ملاقات محبت آمیز تیم های ملی کره جنوبی و ایران را در تاریخ 21 خرداد 1398 نیز بر عهده داشت که آن بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به خاتمه رسید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3065

به "آشنایی با داور ژاپنی بازی حساس استقلال - الاهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با داور ژاپنی بازی حساس استقلال - الاهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید