آیپد مینی بعدی شاید نمایشگر Mini، LED داشته باشد

به گزارش هنجس بلاگ، شایعه های منتشر شده نشان می دهند که اپل از نسل نو آیپد مینی با طراحی نو، نمایشگر عظیم تر 8.5 تا 9 اینچ با حاشیه های باریک، جایگزین کردن دکمه هوم با دکمه پاور مجهز به سنسور اثر انگشت Touch ID، جایگزین کردن پورت لایتنینگ با پورت USB-C و تغییرات دیگر رونمایی خواهد نمود.

آیپد مینی بعدی شاید نمایشگر Mini، LED داشته باشد

به تازگی گزارش تازهی به وسیله نشریه DigiTimes منتشر شده است که اسم می نماید نسل ششم آیپد مینی مجهز به نمایشگر Mini-LED خواهد بود. در این گزارش تازه منتشر شده آمده است: Radiant Optoelectronics عرضه نمایشگر های Mini-LED برای نسل بعدی مک بوک پرو و آیپد مینی را در اواخر سه ماه سوم سال جاری شروع خواهد نمود. بعلاوه منابع اطلاعاتی صنعتی اسم نموده اند که این شرکت در سه ماه چهارم حجم عرضه این نمایشگر ها را افزایش خواهد داد.

در مقایسه با نمایشگر های LCD، نمایشگر های دارای فناوری Mini-LED دارای روشنایی بیشتر، کنتراست بهبودیافته و نمایش غنی تر رنگ مشکی هستند. پیش تر تحلیلگر معروف محصولات اپل مینگ چی کو، مدعی شده بود که اپل در حال توسعه آیپد مینی با نمایشگر Mini-LED است. با وجود مطرح شدن این ادعا به وسیله این شخص، او بعلاوه اسم نموده بود که از یک آیپد مینی با نمایشگر 7.9 اینچی در سال 2020 رونمایی خواهد شد که البته این پیش بینی به حقیقت تبدیل نشد.

با توجه به این موضوع که اپل در حال توسعه استفاده از نمایشگر Mini-LED به دیگر محصولاتش است، رونمایی از آیپد مینی با نمایشگر Mini-LED منطقی به نظر می رسد. همان گونه که می دانید اپل برای اولین بار از نمایشگر Mini-LED در نسل تازه آیپد پرو استفاده کرد و پیش بینی می گردد که در نسل تازه مک بوک پرو هم از این نوع نمایشگر ها استفاده گردد.

تحلیلگر نشریه بلومبرگ و Debby wu پیش تر گفته بودند که اپل از نسل تازه آیپد مینی در اواخر سال جاری رونمایی خواهد نمود و عرضه اجزای مربوط به نمایشگر های Mini-LED در سه ماه سوم سال جاری شروع می گردد که هماهنگ با ادعا مطرح شده تازه است.

ضمناً نشریه 9to5Mac به تازگی گزارش داده است که نسل تازه آیپد مینی تراشه A15 استفاده شده آیفون های 13 و رابط هوشمند Smart Connector برای وصل کردن کیبورد خواهد داشت. بعلاوه یکی دیگر از افشاکنندگان اطلاعات به نام Jon Prosser گفته است که آیپد مینی تازه دارای اسپیکر های بهبود یافته خواهد بود و از قلم Apple Pencil کوچک تری پشتیبانی خواهد نمود.

در نهایت باید بگوییم که اپل از نسل فعلی آیپد مینی در سال 2019 با نمایشگر 7.9 اینچ، تراشه A12 و دکمه هوم مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID رونمایی کرد.

منبع: MacRumors

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3368

به "آیپد مینی بعدی شاید نمایشگر Mini، LED داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد مینی بعدی شاید نمایشگر Mini، LED داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید