احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین یووه و آرسنال

به گزارش هنجس بلاگ، گفته می شود که احتمال دارد یوونتوس پیشنهاد معاوضه آدرین رابیو با ستاره آرسنال یعنی الکساندر لاکازت را به این تیم ارائه دهد.

احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین یووه و آرسنال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال، او بیشتر به استفاده از جوانانی نظیر بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی در خط حمله خود علاقه نشان داده است. البته در چند بازی اخیر توپچی ها الکساندر لاکازت دوباره به یک مهره اصلی برای این تیم تبدیل شده و اتفاقاً بازی های خوبی را هم از خود ارائه داده اما با این حال بسیاری معتقد هستند که او در پایان فصل لندن را ترک خواهد کرد.

از طرف دیگر بعد از یک فصل نیمکت نشینی در پاری سن ژرمن به دلیل عدم تمدید قرارداد با این تیم، آدریان رابیو نهایتاً در جابجایی تابستانی گذشته با انتقالی آزاد به یوونتوس پیوست تا بتواند در این تیم روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد. با این حال اما ستاره فرانسوی تا به اینجای فصل نتوانسته انتظارات هواداران بیانکونری را برآورده کند؛ موضوعی که باعث شد خیلی زود زمزمه هایی در رابطه با جدایی او از یووه به گوش برسد.

حالا و در همین رابطه منبع ایتالیایی کالچیو مرکاتو گزارش داده که باشگاه یوونتوس به انجام معاوضه آدرین رابیو با ستاره خط حمله آرسنال یعنی الکساندر لاکازت علاقه نشان داده است و قصد دارد به زودی پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه انگلیسی ارائه دهد؛ موضوعی که می تواند یک معاوضه تمام فرانسوی را بین دو تیم آرسنال و یووه رقم بزند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1354

به "احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین یووه و آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال یک معاوضه تمام فرانسوی بین یووه و آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید