اختلاف نظر مانع انتخاب اسپانسر برای پرسپولیس

به گزارش هنجس بلاگ، باشگاه پرسپولیس برای انتخاب اسپانسر درگیر اختلافات داخلی است.

اختلاف نظر مانع انتخاب اسپانسر برای پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مدیریت پیشین باشگاه پرسپولیس تقریبا در نیم فصل بود که با شرکت آتیه داده پرواز به توافق رسید تا این شرکت به عنوان مجری از طریق مختلف با جذب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس برای خود و این باشگاه درآمدزایی داشته باشد.

در حال حاضر شرایط در باشگاه پرسپولیس طوری است که با رفتن محمدحسن انصاری فرد و با آمدن مهدی رسول پناه و همچنین فعالیت گسترده اعضای هیئت مدیره این باشگاه، شاهد کمترین همکاری بین آنها و اسپانسر هستیم.

مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند که خودشان با شرکت های مدنظرشان وارد همکاری شوند در حالی که مسئولیت این کار در زمان مدیریت انصاری فرد به شرکت آتیه داده پرواز محول شده است.

این شرکت نیز به عنوان مجری کار به دنبال جذب شرکت های مدنظرش برای همکاری با باشگاه پرسپولیس است که برای نهایی کردن این اقدامات با نظرات منفی مدیران فعلی این باشگاه روبرو می شود. همین اختلافات و کش مکش ها باعث شده به نوعی باشگاه پرسپولیس فعلا درآمدزایی نداشته باشد و با ادامه این فرایند نیز مسائل مالی اش به مراتب بیشتر خواهد شد.

بعید نیست همین اتفاقات در نهایت باعث فسخ قرارداد یکطرفه باشگاه پرسپولیس و اسپانسرش شود که آن وقت شاهد پفراینده شکایتی دیگر از این باشگاه خواهیم بود. اتفاقی که مشابه آن بارها در پرسپولیس رخ داده و هم اکنون این باشگاه درگیر پفراینده های شکایتی متعددی مربوط با اسپانیرهای قبلی خود است و تقریبا در همه آنها نیز محکوم به پرداخت رقم های هنگفتی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 632

به "اختلاف نظر مانع انتخاب اسپانسر برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف نظر مانع انتخاب اسپانسر برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید