استفاده از سلاح در سوگواری و شادی خلاف قانون است

به گزارش هنجس بلاگ، جانشین فرمانده ناجا گفت: متاسفانه عادت غیرقانونی در برخی از استان ها رواج پیدا کرده است که از سلاح های غیرمجاز در مراسم های سوگواری و شادی استفاده می کنند که این خلاف قانون است.

استفاده از سلاح در سوگواری و شادی خلاف قانون است

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، جانشین فرمانده ناجا در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه جلسه هوشمندسازی مرزبانی گفت: این موضوع نباید بدعت شود، زیرا در برخی از مواقع شاهد تلفات در این مراسم ها می شویم و همچنین ناامنی بوجود می آورد که بایستی جلوی آن گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در مرز های غربی شاهد ورود سلاح های شکاری به ویژه از سمت ترکیه هستیم گفت: رایزنی ها در این زمینه اجرا شده، اما هنوز اقدام موثری در این رابطه نشده است که انتظار می رود هر چه سریعتر مرزبانی کشور همسایه دست به کار شود.

سردار رضایی با بیان اینکه در حوزه دریا و خشکی طی ده ماه گذشته فرماندهی مرزبابی اقدامات قابل توجهی را در کنترل مرز ها بوجود آورده اضافه کرد: مرزبانی اشرافیت کامل بر مرز ها دارد و مرز هایی که تحت نظر آن است حدود 8 هزار و 755 کیلومتر است که جلوی تردد های غیرمجاز و تجاوز مرزی گرفته شده است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نقش صدا و سیما در این قضیه مهم بوده است و توانسته ایم تردد های غیرمجاز را که در برخی از مواقع ناآگاهانه بوده است بگیریم.

وی اضافه کرد: مرزبانی یک دیپلماسی فعالی نیز دارد و با اغلب کشور های همسایه دیپلماسی مرزی را اجرا می کند و امروز شاهد آرامش در مرز های کشور هستیم.

سردار رضایی گفت: در مرز افغانستان که حدود دو هزار کیلومتر مرز داریم مقابله با ورود مواد مخدر از جمله اولویت های کار مرزبانی است که در سال جاری بیش از 127 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است که نسبت به سال گذشته 57 درصد شاهد افزایش آن هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2626

به "استفاده از سلاح در سوگواری و شادی خلاف قانون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از سلاح در سوگواری و شادی خلاف قانون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید