امامزاده صالح تهران؛ بارگاهی کهن در شمال پایتخت ایران

به گزارش هنجس بلاگ، اگر شما یکی از ساکنان پایتخت باشید، بدون شک بارها و بارها به زیارت امامزاده صالح تهران رفته اید. براساس مقاله امامزاده صالح کیست باید بدانید که ایشان یکی از فرزندان امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) هستند و بدون شک، شهرت و محبوبیت این امامزاده نیز به همین علت است، چرا که طبق آنچه برآورد شده، این زیارتگاه روزانه سی هزار زائر دارد. قدمت و سال احداث امامزاده صالح تهران را به سال 700 هجری قمری نسبت می دهند. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه باشید تا بدانید امامزاده صالح کجاست و همچنین امامزاده صالح کیست.

امامزاده صالح تهران؛ بارگاهی کهن در شمال پایتخت ایران

سفر خود را سیاحتی کنید

از آنجاییکه این مکان مقدس در مجاورت میدان تجریش بنا شده، شما عزیزان پس از زیارت فرصتی می یابید تا از دیگر اماکن اطراف این میدان نیز دیدن کنید. می توانید از مجتمع های تجاری اطراف از جمله پاساژ قائم، مرکز تجاری ارگ و مرکز تجاری تندیس که شمارشان روز به روز در حال افزایش بوده، بازدید و خرید کنید. به علاوه اینکه دسترسی فوق العاده راحتی به بازار تجریش داشته و می توانید میوه و سبزی های تازه مورد احتیاج خود را خریداری نمایید. اگر هم علاقمند به موزه و اماکن فرهنگی و گردشگری هستید، با پیمودن مسافتی اندک می توانید خود را به کاخ موزه سعدآباد، باغ موزه هنر ایرانی و یا باغ فردوس و موزه سینما برسانید و کاملا سفر زیارتی خود را با سیاحت همراه کنید.

چگونه به امامزاده برویم؟

هیچ نگرانی بابت پیمودن جهت از نقاط دیگر شهر به دلتان راه ندهید، چرا که با وجود خطوط مترو، سامانه اتوبوس های تندرو و حمل و نقل بین شهری تهران در سریع ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه می توانید خود را مقابل این بارگاه ببینید. براساس مقاله امامزاده صالح کجاست، فقط کافی است وارد خط یک مترو تهران شده و خود را به آخرین ایستگاه یعنی تجریش برسانید. پس از خروج از خروجی جنوبی ایستگاه، تنها با پنج دقیقه پیاده روی خود را به امامزاده صالح برسانید.

در ادامه بخوانیددر تهران آخر هفته کجاها برویم؟منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2312

به "امامزاده صالح تهران؛ بارگاهی کهن در شمال پایتخت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامزاده صالح تهران؛ بارگاهی کهن در شمال پایتخت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید