انتخاب شعار تابستانه کتاب با توجه به نقش مدافعان سلامت

به گزارش هنجس بلاگ، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: به پاس تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت، کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم به عنوان شعار تابستانه کتاب 99 انتخاب شد.

انتخاب شعار تابستانه کتاب با توجه به نقش مدافعان سلامت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به نقش موثر اصحاب فرهنگ و هنر کشور در همراهی با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا گفت: همانگونه که انتظار میرفت اصحاب فرهنگ و هنر کشور در ایفای مسوولیت اجتماعی خود و عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بودند و به همین دلیل، اولین صنوفی که به دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعطیلی فعالیت های خود به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا لبیک گفتند و هموطنان را به در خانه ماندن تشویق کردند اصحاب فرهنگ و هنر بودند.

وی افزود: جامعه نشر کشور که جامعه ای تاثیرگذار در عرصه فرهنگ محسوب می شود، در عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خوش درخشید و به رغم مسائل موجود، سلامت مردم را بر برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور مقدم دانستند.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات در ادامه درباره برگزاری طرح تابستانه کتاب گفت: در راستای تحقق بخشی از برنامه های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور، مقرر شد طرح تابستانه کتاب 99 از روز شنبه 18 تا پنجشنبه 30 مرداد توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شود. در این شرایط در خانه ماندن که با هدف سلامتی جسم توصیه می شود، به هیچ عنوان به معنای منفعل بودن نیست و وقتی می گوییم در خانه می مانیم، نه تنها هیچ منافاتی با کسب علم و دانش ندارد، بلکه فرصتی مغتنم برای کسب آگاهی و دانش افزایی و سلامت روح است.

دهقانکار در سرانجام گفت: با عنایت به همین مساله و اینکه سلامت جسم و روح مکمل یکدیگرند، به پاس تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم به عنوان شعار تابستانه کتاب 99 انتخاب شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1456

به "انتخاب شعار تابستانه کتاب با توجه به نقش مدافعان سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب شعار تابستانه کتاب با توجه به نقش مدافعان سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید