اندرسون: زلاتان مسئله ای ندارد و فردا با ما خواهد بود

به گزارش هنجس بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد اعلام کرد، ستاره 39 ساله تیمش برای همراهی این تیم مقابل استونی مسئله ای ندارد.

اندرسون: زلاتان مسئله ای ندارد و فردا با ما خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ که به تازگی از بازنشستگی از بازی های رده ملی بازگشت و پس از پنج سال دوری از تیم ملی فوتبال سوئد، بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کرد و در دو بازی اخیر سوئد مقابل تیم های گرجستان و کوزوو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، دو پاس گل ساخت، تمرین امروز را نیمه کاره گذاشت و همین باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر غیبت احتمالی او در بازی فردا (چهارشنبه) مقابل استونی شد.

یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد اما در واکنش به این موضوع گفت: ما دو روز پیش آخرین بازی مان را انجام دادیم و زلاتان تمرین امروز را زودتر ترک کرد و بقیه بازیکنان هم کمی بعد این کار را کردند، اما تمام اینها برنامه از پیش تعیین شده بود. زلاتان مصدوم نشده است. او طبق برنامه از قبل تعیین شده تنها باید بدنش را در تمرین گرم می کرد و سپس برای سرد کردن بدنش به سالن رفت.

وی اضافه نمود: بازیکنانی که روز یکشنبه مقابل کوزوو تمرین کرده بودند هم چنین کاری را انجام دادند، چون معمولاً دو روز پس از بازی اوج خستگی بازیکنان است. ایبرا در بازی فردا همراه ما خواهد بود.

سوئد فردا از ساعت 20:15 به وقت تهران در دیداری محبت آمیز در ورزشگاه فرندز آره نا شهر استکهلم به مصاف استونی می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2841

به "اندرسون: زلاتان مسئله ای ندارد و فردا با ما خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندرسون: زلاتان مسئله ای ندارد و فردا با ما خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید