اهدای دو عدد بورس به اقلیم کردستان در دوران کرونا از سوی پژوهشگاه پلیمر ایران

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس پژوهشگاه پلمیر و پتروشیمی ایران گفت: اهدای دو عدد بورس به اقلیم کردستان یکی از کار های محسوب می گردد که پژوهشگاه پلیمر ایران در دوران کرونا برای افزایش ارتباط بین الملل انجام داده است.

اهدای دو عدد بورس به اقلیم کردستان در دوران کرونا از سوی پژوهشگاه پلیمر ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نشست مجازی معاونان بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور صبح امروز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 99 در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

نکومنش رئیس پژوهشگاه پلمیر و پتروشیمی ایران در مورد اقدامات این پژوهشگاه در دوران کرونا گفت: این پژوهشگاه از روز های اول مواجهه با ویروس کرونا با تهیه ماده موثره کاربافول در تهیه ژل های ضد عفونی که یک پلیمر خاص به شمار می رود و فراوری مواد ضد عفونی کننده با مواد نانو ذرات نقره را انجام داد و در فراوری دستگاه ونتیلاتور با شرکت دانش بنیان از دانشگاه تهران مشارکت کردیم و دستگاه ساخته شد و به وزارت بهداشت و درمان ارایه شد.

وی اضافه کرد: در حوزه عملکرد پژوهشی ازمایشگاه های این پژوهشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد و الان همه ازمایشگاه ها و کارگاه ها مشغول به کار هستند و در بخش مرکز رشد شرکت های بسکمک در جهت فراوری تجهیزات از جمله لباس های محافظ، ماسک ها و مواد ضد عفونی پژوهشگاه را کمک رساندند.

نکومنش در مورد اقدامات پژوهشگاه در امور بین الملل گفت: ما نامه ای را به 11 دانشگاه و پژوهشگاهی که با ما قراردارند تنظیم و ارسال کردیم، این فرایند بازخورد بسیار خوبی داشت و رایزنی هایی نیز با مرکز تعاملات بین الملل ریاست جمهوری داشتیم و برای برگزاری کارگاه ها اعلام امادگی کردیم و یکی از کار های این پژوهشگاه در دوران کرونا اهدای دو عدد بورس به اقلیم کردستان بود که باعث ایجاد ارتباط بین الملل در این دوره شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 873

به "اهدای دو عدد بورس به اقلیم کردستان در دوران کرونا از سوی پژوهشگاه پلیمر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای دو عدد بورس به اقلیم کردستان در دوران کرونا از سوی پژوهشگاه پلیمر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید