ایوب آقاخانی، کتاب برگزیده جایزه گنکور 2019 را شنیداری کرد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران روابط عمومی قناری، کتاب شنیداری همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند نوشته ژان پل دوبوا، با لحن طنز مرسوم در آثار اسکاندیناوی روایت شده و تلخی و تراژدی زندگی یک کشیش را به تصویر می کشد. کتابی که خبرگزاری فرانسه آن را رمانی تاثیرگذار و سودازده از شادی گمشده نامید.

ایوب آقاخانی، کتاب برگزیده جایزه گنکور 2019 را شنیداری کرد

این رمان داستان زندگی یک خانواده است که از زبان پسرشان روایت می شود؛ پدر خانواده یک کشیش پروتستان است و مادر یک سینما را اداره می کند. شغل مادر و نمایش برخی آثار منجر به پیش آمدن مسائل برای پدر و در نهایت خلع مقام کشیشی او می شود. از این رو پدر و پسر از اسکاندیناوی به کبک رفته و زندگی خود را در کبک و سایر شهرهای کانادا سپری می کنند. این راستا پیش آمده در نهایت پدر را وادار به قتل کرده و او راهی زندان می شود.

این کتاب بیست ودومین رمان نویسنده اش ژان پل دوبوا است. نویسنده ای فرانسوی که به سفرنامه نویسی هم مشغول است و در نشریه نوبل آبزرواتور به عنوان گزارشگر فعالیت می کند. او که در دهه 90 میلادی پیروز به کسب جایزه ادبی فمینا نیز شده بود، با نوشتن رمان همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند برنده جایزه گنکور 2019 شد.

کتاب شنیداری همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند جدیدترین تجربه ایوب آقاخانی نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر است. او به خاطر چاپ کتاب ها و نمایشنامه هایش، عنوان مؤلف برتر رادیو را دارد و کتاب های بسیاری را هم صوتی کرده است.

کتاب صوتی همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند با قیمت 22هزار تومان و با مدت زمان 7 ساعت و 35 دقیقه در استودیو نشر صوتی قناری تبدیل به اثری شنیداری شده و نسخه قابل دانلود آن در بسترهای اینترنتی فیدیبو، طاقچه، کتابراه و نوار قابل دسترسی و تهیه است.

شیرگاه نیوز: شیرگاه نیوز | آخرین اخبار و رویدادهای روز دنیا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3045

به "ایوب آقاخانی، کتاب برگزیده جایزه گنکور 2019 را شنیداری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایوب آقاخانی، کتاب برگزیده جایزه گنکور 2019 را شنیداری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید