بهترین فیلم های درام تاریخ سینما

به گزارش هنجس بلاگ، بهترین فیلم های درام هرگز یک موضوعیت ندارند، این ژانر برخی از مفاهیم کمدی را با غم ، عاشقانه را با سختی ها ، اکشن را با انسانیت می آمیزند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا مدتی از محیط اطرفتان دور شوید یا چشمان خود را به حقایقی که هرگز تجربه نکرده اید باز کنید.

بهترین فیلم های درام تاریخ سینما

سایت داناود فیلم مووینه با داشتن آرشیوی قوی از بهترین فیلم های درام به صورت کاملا رایگان و بدون داشتن هیچ گونه اشتراکی و با ترافیک نیم بها در اختیار شما است تا بتوانید از دانلود و یا تماشا آنلاین بهترین فیلم های درام تاریخ سینما لذت ببرید. در این مقاله همراه ما باشید تا محبوب ترین فیلم های درام را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

مطمئناً هر فیلم از لحاظ فنی کمی از ژانر درام در آن وجود دارد ، اما این به خودی خودی دارای روایت درام گونه نیست. ویکی پدیا آن را ژانری می نامد که بیشتر به توسعه عمیق شخصیت های واقع گرایانه به موضوعات احساسی بستگی دارد. به نظر ما ، این امر دروازه ای برای فیلم های سنگین جنگی و فیلم هایی پر از دیالوگ و همچنین فیلم های بیوگرافی است که به نظر می رسد همیشه طرفداران زیادی دارند.

درام ژانر سنگین وزن است؛ هیچ ابرقهرمانی یا اسلحه لیزری مجاز نیست در این فیلم ها نیست. آنها اغلب بر اساس آثار عالی ادبی یا زندگی واقعی افراد ساخته شده اند.

در اینجا لیست بهترین فیلم های درام برتر همه زمان ها وجود دارد که ترتیب خاصی ندارد.

فیلم درام The Farewell (2019)

وداع، فیلمی کمدی درام به کارگردانی لولو وانگ است. فیلم داستان یک خانواده چینی است که در می یابند مادربزرگشان وقت بسیار کمی برای زنده ماندن دارد. ترکیبی از کمدی و درام ناراحت کننده ای مشاهده میکنید . درهم ریختگی ، آشوب هنرمندانه ای در روبرو افراد با فراز و فرود داستان پدید آورده است.

فیلم درام Call Me By Your Name (2017)

این فیلم داستانی دلخراش از عشق اول است ، الیو پرلمن (تیموتی شالامه)دانشجوی بسیار زیبایی که تابستان با خانواده اش در ایتالیا به مدت شش هفته می ماند و وارد یک رابطه عاطفی میشود . یکی از نکات برجسته فیلم ، قطعا فیلم نامه اثر میباشد ، جیمز ایوری با اقتباس از کتاب آندره آسیمان به همین نام ، آن عشق احساسی را به بهترین شیوه در فیلم نامه پیدا کند. بازی تیموتی شالامه و آرمی همر مورد ستایش واقع شده است.

فیلم درام carol(2015)

داستان عاشقانه بین کارول(کیت بلانشت) زنی که در آستانه طلاق است و ترز بلیوت (رونی مارا)، یک عکاس حرفه ای است که اتفاقاتی سبب شروع رابطه ای عاشقانه بین این دو می شود .سبک فیلم نیز کاملاً الهی است. یک عاشقانه زیبا که مملو از قاب های بشدت حرفه ای و زیبا می باشد که شاید تا به حال مخاطب تجربه نکرده باشد.

فیلم درام The dark knight (2008)

اسکار پس از مرگ هیث لجر برای بازی در فیلم جوکر در دومین فیلم از سه فیلم بتمن در کریستوفر نولان بسیار شایسته است. بقیه بازیگران فیلم - از جمله آرون اکهارت ، مایکل کین ، مگی جیلنهال ، گری اولدمن ، و مورگان فریمن - هستند. در این فیلم یک صحنه اضافی نداریم و همه چیز به شکل هزارتو عمیق و گیج کننده است.

فیلم درام Lady Bird (2017)

بانو پرنده - چقدر دوستت داریم. اولین کارگردانی انفرادی گرتا گرویگ - با بازی سورشا رونان ، لاری میت کالف ، تیموتی شلمی و لوکاس هجز است . یک پیروزیت مهم در گیشه بود. این فیلم خنده دار ، دلخراش ، لایه لایه و باهوش است ، به نوعی شبیه یک دختر نوجوان است که می تواند جایگاه خود را در جهان بفهمد و اسرار درونی خود را کشف کند.

فیلم درام Elle (2016)

ایزابل هوپرت در هر کاری که انجام می دهد خارق العاده است و مورد تحسین منتقدین واقع می شود. در فیلم فرانسوی ، هوپرت نقش میچل را بازی می کند ، یک تاجر برجسته که در خانه اش توسط یک مهاجم نقاب دار مورد تجاوز قرار می گیرد. او در ابتدا تصمیم می گیرد حمله را گزارش نکند ، و آنچه در زیر می آید نگاهی کامل به روشهای پیچیده ای است که او با ضربه خود مقابله می کند.

فیلم درام Selena(1997)

جنیفرلوپز در این درام بیوگرافی در مورد ستاره واقعی موسیقی سلنا ، که بطور ناگوارانه ای توسط رئیس باشگاه طرفدارانش کشته میشود نقش آفرینی میکند. همانطور که حرفه خواننده در حال سقوط بود ، جنیفر عنوان سلنا را بازی می کرد ، این نقش مهمی برای لوپز بود .

فیلم درام Kill Bill (2003)

مهمانان یک عروسی مختصر هنگام تمرین مراسم هدف تیراندازی گروهی مسلح قرار میگیرند. عروس تنها زنده می ماند و تحقیر می شود . او اعلام میکند که باردار است و به سرش شلیک می شود. فیلم حاوی نبردی خشونت آمیز است . این اثر فیلمبرداری و تدوین خاصی دارد.

فیلم درام Whiplash (2014)

مایلز تلر و جی کی سیمونز دراین فیلم بازی می کنند . یک تریلر درام درباره یک مربی جاز شدید و بد دهان است. وقتی اندرو نیمان (تلر) به گروه نخبه جاز هنرستان موسیقی نخبه خود راه یافت ، خود را هدف معلم وسواس خود ، ترنس فلچر (سیمونز) قرار می دهد. اگر قلب شما می تواند استرس را تحمل کند ، این فیلم را از دست ندهین.

فیلم درام The Hate U Give (2018)

بر اساس رمانی به نام Angie Thomas ساخته شده است.

این درام حیرت انگیز درباره یک دانش آموز 16 ساله ، استار (استنبرگ) ،است. آماندلا استنبرگ ، رجینا هال ، آنتونی مکی و ... را بازی می کنند. بهترین دوست دوران کودکی او توسط یک افسر پلیس کشته می شود. پس از مرگ وی به یک خبر ملی تبدیل می شود ، استار نقش عمومی بیشتری را در اعتراضات بر عهده می گیرد. این فیلم از زاویه دید نژاد پرستی مخاطبین را به چالش میکشد.

فیلم درام Winters Bone (2010)

لارنس در نقش اصلی خود در نقش ری ، وظیفه مراقبت از دو خواهر و برادرش را بر عهده دارد. آن ها شرایط اقتصادی خوبی ندارند ، درهمین احوالات متوجه میشوند که پدرشان به قید وثیقه آزاد شده و فرار کرده است و این ماجرا باعث شروع سفری خطرناک میشود. قهرمانان این فیلم شخصیتی برون گرا ندارند و قهرمان ها انسان های معمولی هستند.

این مطلب را از دست ندهید: بررسی محبوب ترین فیلم های جنایی 2020

فیلم درام Erin brockovich (2000)

جولیا رابرتس برای بازی در نقش ارین بروکویچ ، یک زن واقعی بود که تحقیق و مبارزه کرد. اولین بازیگری شد که برنده جایزه اسکار ، جایزه فیلم منتقدان ، جایزه گلدن گلوب ، عضو هیئت بررسی ملی و جایزه انجمن بازیگران شد. داستان روایت مادری که شغلی ندارد و به تنهایی یک شرکت نیروگاهیی را به دلیل مشکل محیط زیست تحت پیگرد قرار می دهد.

فیلم درام Black Panther (2018)

قصه های ابرقهرمانانه می توانند به همان اندازه گیرنده درام ها باشند که یک فیلم مستقل با تحسین منتقدان است. این فیلم یک جنبه فرهنگ سازی حماسی دارد. مثال خیلی خوبی در حوزه فیلم های ابرقهرمانی است ، تماشای آن را ازدست ندهید.

فیلم درام Billy elliot 2000

پسری در معدن زغال سنگ ، بیلی الیوت (کودک جیمی بل) ، باله را کشف می کند ، علاقه و عشقی پیدا می کند که قبلاً هرگز تجربه نکرده است. متأسفانه پدرش تأیید نمی کند. جرات می کنم در طول این فیلم عالی که جولی والترز نمادین به عنوان مربی پایکوبی نفرین و سیگار کشیدن رویاهای شماست ، بخندید و گریه نکنید و چالش های مسیرپسر بچه را تحسین کنید.

فیلم درام Fences (2016)

اگر تماشای حصارها به شما احساس می دهد که تئاتر تماشا می کنید ، به این دلیل است که از نمایشنامه ای به همین نام برنده جایزه پولیتزر در آگوست ویلسون در سال 1985 اقتباس شده است. دنزل واشنگتن نه تنها در کنار ویولا دیویس بازی می کند ، بلکه کارگردانی نیز می کند. او و دیویس برای بازی در نقش نامزدهای اسکار ، با بردن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن ، نامزد شدند.

فیلم درام Pieces of April (2003)

آوریل ، با بازی درخشان کیتی هولمز ، او قصد دارد خانواده جداشده خود را برای صرف یک غذا دور هم جمع کند.فیلم دارای تنش های عاطفی است ، به خصوص به این دلیل که مادر آوریل به سرطان مبتلا شده است.

فیلم درام Sophies Choice (1982)

مریل استریپ در نقش سوفی زاویستوفسکی ، مهاجر لهستانی ساکن شهر نیویورک بازی می کند که پس از اعزام به اردوگاه کار اجباری آشویتس ، یک راز سنگینی را نگه داشته است. سوفی یکی از پررنگ ترین نقش های استریپ محسوب می شود و در سال 1983 برای او جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

فیلم درام Girl hood (2014)

در این فیلم فرانسوی یا باند دختران به زبان مادری در مورد ماریمه ، نوجوانی آفریقایی- فرانسوی که در پاریس بزرگ می شود . مسائل نژادی ، جنسیتی و طبقاتی به طور جدی حل و فصل شده است. این برشی از زندگی را به تصویر می کشد که اغلب در سینمای فرانسه یا آمریکا دیده نمی شود و فقط برای آن ارزش صرف وقت شما را دارد.

فیلم درام Rocky (1976)

اولین قسمت ازاین مجموعه بینندگان را به قهرمان غیر منتظره ای معرفی کرد که از یک بوکسورکوچک کارگر ساکن فیلادلفیا به یک قهرمان تبدیل می شود. این فیلم با اکران در سال 1975 با بازی سیلوستر استالونه در نقشی که انتها نمادین شد ، یک پیروزیت بود.قهرمان داستان تلاش میکند در یک واقعیت خاص اجتماعی از بندهای اسارت بگسلد و از هیچ همه چیز بسازد.

فیلم درام Short Term 12 (2013)

بری لارسون ، رامی ملک ، لاکیت استنفیلد ، کیتلین دیور و جان گلگر جونیور در یک فیلم درباره گروهی از مشاوران و ساکنان بخش مراقبت از نوجوانان در معرض خطر کالیفرنیا با هم متحد می شوند. قرار گرفت و تماشای آن کاملا ضروری است.SXSWاین فیلم مورد استقبال

فیلم درام tangerine(2015)

Tangerine به طور کامل بر روی گوشی های آیفون فیلمبرداری شده و بسیار تأثیرگذار است. نارنگی برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و در حال حاضر دارای امتیاز 96٪ در rotten tomatoes است.

فیلم درام Spotlight (2015)

این فیلم می تواند خود را در زمره فیلم های عالی درباره روزنامه نگاری به حساب آورد . تماشای راشل مک آدام ، مارک روفالو ، مایکل کیتون و سایر خبرنگاران در بوستون گلوب درباره تحقیق در مورد ادعای سو استفاده جنسی در کلیسای کاتولیک بسیار هیجان انگیزاست.

فیلم درام Philadelphia (1993)

تام هنکس و دنزل واشنگتن در این درام حقوقی بازی می کنند که به طور گسترده ای یکی از اولین تصاویر اصلی هالیوود محسوب می شود. در این فیلم ، هنکز پس از اخراج غیرقانونی از شغل خود ، در نقش یک وکیل و مرد همجنسگرا مبتلا به ایدز تشخیص داده می شود که از وکیل دیگری با بازی واشنگتن کمک می گیرد.

فیلم درام Titans (2000)

این فیلم براساس داستان واقعی هرمان بون ، مربی فوتبال دبیرستان در ویرجینیا است که سعی دارد تیمی را که نژادپرستی تقسیم کرده است ، ادغام کند. دنزل واشنگتن نقش بون را بازی می کند ، در حالی که بسکمک دیگر از شخصیت های برجسته را ورزشکاران واقعی دبیرستان بازی میکنند و نوعی روایت ماجراجویانه در خود دارد.

فیلم درام Prisoners (2013)

فیلم خوش ساخت ، متفاوت ، آزار دهنده و کوبنده است. زندانیان درباره آدم ربایی دو کودک و پدری است که پس از آزادی یکی از مظنونان امور را به دست خود می گیرد. فیلم نامه خوب این کار باعث شده تا از ریتم نیفتد و مخاطب را غافلگیر کند.

فیلم درام Good Will Hunting (1997)

تقصیر تو نیست. تقصیر تو نیست. در آن صحنه کلاسیک بین مت دیمون و رابین ویلیامز نمی توانید جلوی اشک خود را بگیرید . این فیلم تاثیرگذارترین دیالوگ ها را درخود جا داده است.

فیلم درام Thirteen (2003)

اگر بیشتر با نیکی رید بخاطر بازی در فیلم گرگ و میش از روزالی هیل آشنایی دارید ، قطعاً باید این فیلم را با بازی ایوان ریچل و بر اساس نوجوانی خودش بررسی کنید. او همچنین در سن 14 سالگی با کارگردان کاترین هاردویک فیلمنامه را نوشت.

فیلم درام Creed II (2018)

این فیلم سناریوی خلاقانه ای دارد . عناصر تشکیل دهنده فیلم طوری کنارهم چیده شده اند که نمیتوان خیال پردازی نکرد که و به چیزی جز پیروزیت افراد فکر کرد. جهانی با انرژی تمام نشدنی دارد.

فیلم درام God father(1972)

پدرخوانده ساخته فرانسیس فورد کاپولا یکی از مهمترین کمک های تاریخ سینمای آمریکا به حساب می آید. این فیلم با بازی مارلون براندو و آل پاچینو به عنوان اعضای خانواده اوباش قدرتمند کورلئونه ، در چهل و پنجمین دوره جوایز اسکار برنده اسکار بهترین فیلم شد. این فیلم همچنین برای حفاظت به عنوان بخشی از ثبت ملی فیلم کتابخانه کنگره ایالات متحده انتخاب شد وبعنوان برترین فیلم در دوران ها قرار گرفت.

فیلم درام Interview with the vampire (1994)

رمان خون آشام گوتیک آن رایس از طریق این فیلم با بازی تام کروز و برد پیت به عنوان خون آشام در سال 1791 تا امروز به صفحه نمایش بزرگ منتقل شد. این فیلم روابط پرتنش خون آشام های لویی و لستات را دنبال می کند و اینکه چه اتفاقی می افتد که یکی از آنها تصمیم می گیرد دختری 10 ساله را به خون آشام تبدیل کند.

فیلم درام Beasts of the Southern Wild (2012)

فیلم به داستان زندگی یک دختر شش ساله اشاره میکند که روحیات وی در ارتباط با طبیعت است . روحیه ای آزادی خواهانه در جریان فیلم وجود دارد. نمادهای استقلال و سرزندگی و شجاعت به درستی در این فیلم دریافت می شود.

فیلم درام Thr silence of the lambs (1991)

جودی فاستر و آنتونی هاپکینز در یک مسابقه روانشناسی شطرنج معامله می کنند. هاپکینز در نقش هانیبال لکتر ، یک روانشناس وحشتناک ، حیله گر و قاتل آدم خوار است که به یک کارآموزکلاریس استارلینگ ، بصیرت می دهد و در حال کار روی پرونده قاتل دیگری به نام بوفالو بیل است. این فیلم مورد علاقه منتقدان قرار گرفت و در اسکار در سال 1992 پیروز به کسب پنج دسته اصلی شد.

فیلم درام Thelma & Louise (1991)

داستان از سفر تلما و لوئیز شروع می شود ، پس از شلیک لوئیز به مردی که قصد دارد به تلما تجاوز کند . این داستان از دوستی و فمینیسم و انتخاب هایی است که زنان انجام می دهند. فیلم به الگوهای معمول مرد غیرتی حمله میکند و کلیشه های روابط مرد و زن را بر ملا میسازد.

فیلم درام If Beale Street Could Talk (2018)

با کمک باری جنکینزو اقتباسی زیبا اما ویرانگر از رمان جیمز بالدوین به همین نام در سال 1974 است. داستان درباره پارتنر زن جوانی است که متهم به یک تجاوز شده و به زندان فرستاده شده است.

فیلم درام Titanic (1997)

لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت هنوز جک و رز را بعنوان ، زوج فراموش نشدنی که در این حماسه جیمز کامرون 1997 در تایتانیک ملاقات می کنند ، به یاد می آورند . دست و پا خواهیم زد و خواهیم گفت که این داستان همچنان یکی از بزرگترین داستانهای عاشقانه نسل ماست و یافتن یک زمان سه ساعته برای زنده ماندن درام همیشه ارزشش را دارد.

فیلم درام The Virgin Suicides (1999)

صوفیا کاپولا در این اقتباس ، با بازی کریستن دانست و جاش هارتنت ، رمانی به همین نام جفری دیور را زنده کرد. دانست نقش یکی از خواهران لیسبون را بازی می کند که با والدین بیش از حد محافظ خود در حومه طبقه بالا زندگی می کنند. آنها گروهی از پسران را مجذوب خود می کنند ، که پس از گذشت دهه ها از یاد حافظه خود باقی مانده اند

فیلم درام Heathers (1988)

این کمدی سیاه اغلب به معنای دختران متوسط است. وینونا رایدر نقش ورونیکا سویر را بازی می کند ، که بخشی از یک گروه محبوب دختران است که همه آنها هدر نام دارند. او کاملاً مناسب نیست ، اما اغلب در ایستادن مقابل رئیس گروه ، هدر چندلر ، مشکل دارد - تا زمانی که با پسری آشنا میشود و کارها را به مکانی تاریک می برد.

فیلم درام Been So Long (2018)

اگر دوست دارید نمایشنامه های موسیقی متن خوبی داشته باشید ، پیشنهاد میکنم حتما تماشا کنید. در این موزیکال بریتانیایی میکائلا کوئل به عنوان یک مادر تنها بازی می کند که در یک شب نادر عاشق یک غریبه مرموز می شود.

فیلم درام Ameil (2001)

اودره توتو به عنوان شخصیت تیتراژ این فیلم فرانسوی بسیار جذاب است. به عنوان پیش خدمت مشغول فعالیت است و تنها زندگی میکند. از ابتدا فیلم با روایت ساختارشکنانه روبرو هستیم ، ما با این نقش احساسات مختلف وجودی خودمان را کاملا درک میکنیم.

فیلم دارم Forrest Gump1994

تام هنکس برای بازی در نقش فارست گامپ ، یک کاتالیزور فرهنگی و سیاسی را ایفا می کند و برای آن، برنده اسکار بهترین بازیگر شد. گامپ با بیان سخنان معصومانه خود در مورد زندگی مانند یک جعبه شکلات قلب مخاطبان را به سرقت برد ، زیرا او تحت تأثیر همه چیز از حرکات پایکوبی امضا الویس پریسلی تا قهرمانی های جنگ ویتنام قرار گرفت. این فیلم یکی از بهترین فیلم ها راجع به آسیب های جنگ است. فیلم دارای نماد های بسیار زیادی است که احتمالا پس از یک بار مشاهده دقیق می توانید آن را درک کنید.

فیلم درام casablanca (1942)

حتی اگر این کلاس کلاسیک همفری بوگارت اینگرید برگمان را ندیده باشید ، احتمالاً می دانید که خط آخر معروف است: لوئیس ، من فکر می کنم این شروع یک دوستی زیبا است. اما آیا شما همیشه کنجکاو نبوده اید که کدام نوع درام عاشقانه منجر به چنین لحظه ای شده است؟ ما قول می دهیم ناامید نخواهید شد.

فیلم درام selma(2014)

این درام تاریخی درمورد راهپیمایی های حق رأی سلما به مونتگومری در سال 1965 به رهبری مارتین کارگردانی شده است - بنابراین شما می دانید که درگیر یک داستان پرتحرک و اجراهای سطح بعدی هستید. این فیلم همچنین برای همکاری جان لجند و مشترک در جلال برنده بهترین آهنگ اصلی اسکار شد.

فیلم درام Brokeback Mountain (2005)

عاشقانه حماسی کارگردان انگ لی درباره رابطه ای پنهانی و شکنجه شده بین دو کابوی وایومینگ (بر اساس داستان کوتاه آنی پرولکس) بی سر و صدا دلخراش است. بازی های هیث لجر ، جک جیلنهال ، میشل ویلیامز و ان هتوی به اندازه عکس های گسترده حومه حیرت انگیز است. این فیلم واقعاً زیباست و شایسته تمام تمجیدهای انتقادی بود که از آن دریافت شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2648

به "بهترین فیلم های درام تاریخ سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فیلم های درام تاریخ سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید