بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان میامی

به گزارش هنجس بلاگ، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی گفت: رستوران های بین راهی شهرستان میامی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بازدید می گردد.

بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان میامی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، محمدصادق رضویان گفت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در مورد لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مسافران، بازدید از تأسیسات گردشگری، به شکل ماهانه انجام می گردد.

او اضافه نمود: به منظور پیشگیری و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، بازدید مشترکی با حضور ادارات نظارتی شهرستان از بعضی واحدهای گردشگری انجام و ضمن ارائه راهکارها بر برطرف نواقص احتمالی تأکید شد. همچنین آموزش های لازم در مورد ضدعفونی و پاک سازی فضاها به مدیران و کارکنان واحدهای مربوطه ارائه شد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی توضیح داد: در این بازدید شرایط سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، شرایط لباس خدمه، کنترل معتبر بودن کارت بهداشتی، شرایط انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی و... توسط کارشناسان حاضر موردبررسی و ارزیابی نهاده شد و برای برطرف اشکالات، تذکرات لازم به متصدیان واحدها داده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 458

به "بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از رستوران های بین راهی شهرستان میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید